فرماندار بیرجند با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید اختلافات را در درون خود و شورا برطرف کرده و از رسانه‌ای شدن آن پرهیز کنند گفت: باید مردم را به سمت وسوی بازسازی بافت‌های فرسوده تشویق کرد.
کد خبر: ۴۶۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 19 July 2017
علی ناصری ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی منتخبین پنجمین دوره  شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار داشت: شورای شهر باید از بحث‌های سیاسی پرهیز کند و باید در شورا برای رفع مشکلات و عملیاتی کردن وعده‌های انتخاباتی به مردم جامعه عمل پوشانده شود.

وی افزود: از آن جایی که شورای شهر نمایندگانی از سوی مردم هستند باید اعضای آن در جلسات از موضوعات سیاسی پرهیز کنند و به مهم‌ترین وظیفه خود که همان توسعه شهری است بپردازند.

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: فرمانداری بیرجند در زمینه همکاری با شورای شهر برای جذب سرمایه‌گذار اعلام آمادگی می‌کند و در این راستا باید بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاری تعریف شود.

ناصری با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی مردم در شهرستان بیرجند این است که جزو شهرهای محروم قرار ندارد افزود: این امر سبب می‌شود که شهرستان بیرجند امکان تخصیص درآمد حاصل از فروش نفت را نداشته باشد و باید در این باره مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: امسال بودجه مناسبی برای تامین زیرساخت انتقال صنوف آینده به خارج شهر در کمیته برنامه‌ریزی تعریف شده که امیدواریم تا پایان سال زیرساخت آب و برق برای انتقال صنوف آلاینده مهیا و بستر برای خروج صنوف آلاینده فراهم  شود.

فرماندار شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه باید مردم را برای نوسازی بافت‌های فرسوده تشویق و ترغیب کنیم گفت: باید ارتباط میان فرمانداری و شورای شهر ارتباط قوی باشد.

ناصری با بیان اینکه شوراها نقش مهمی در ایجاد فعالیت‌های درآمدزا برای شهرداری دارند افزود: در بسیاری از حوزه‌های شهری می‌توانیم به جذب سرمایه‌گذار بپردازیم و زمینه را برای حضور آنها فراهم کنیم.

وی گفت: اعضای شورای شهر باید اختلافات را در درون خود و شورا برطرف کنند و از رسانه‌ای شدن اختلافات شوراها پرهیز کنند چراکه این اختلاف نظرها مانع از رشد و بالندگی شهر می‌شود.

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: از آن جایی که طبق قانون نخستین وظیفه شورای اسامی شهر انتخاب شهردار است امیدواریم اعضای شورا اسلامی شهر بیرجند در مهلت مقرر بتوانند نسبت به این وظیفه به بهترین نحو عمل کنند.

ناصری افزود: توسعه شهر و نیازمندی‌های مردم و موضوعات شهر بیرجند باید جزو اولویت‌های اعضای شورا در آغاز دوره پنجم باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار