فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه رزش شهرستان طبس درجایگاه اصلی خود قرار ندارد، گفت: برگزاری لیگ های شهرستانی برای رشته های مختلف در اولویت کار قرارگیرد.
کد خبر: ۴۶۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 18 July 2017
سید مهدی طلایی مقدم دوشنبه شب در جلسه بررسی مشکلات حوزه ورزش شهرستان طبس گفت: واقعیت امر این است که ورزش شهرستان طبس درجایگاه اصلی خود قرار ندارد و انتظار و توقع ما این است که همه متولیان امر ورزش بهتر و پرمحتوا تر به این مقوله در شهرستان توجه کنند.

فرماندار ویژه طبس افزود: امکانات ورزش شهرستان نیز باید در نهادهای مختلف مورد استفاده عموم مردم باشد و در این بین ساماندهی بهتر می تواند در برداشتن گام های مفیدتر موثر باشد.

معاون استاندار در ادامه گفت: پیشنهاد میکنم در کنار چمن طبیعی، چمن مصنوعی نیز در طبس تهیه شود که مشابه آن در بافق انجام شده است و چند سال است که این زمین در این شهرستان که به مراتب ازلحاظ هوایی مشابه طبس است فعال بوده و ازطرفی هزینه نگهداری کمتری نیز دارد که در اجرای آن حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

طلایی مقدم افزود: برگزاری لیگ های شهرستانی برای رشته های مختلف در اولویت کار قرارگیرد و امید داریم با مساعدت شرکت های مختلف این لیگ ها بزودی برگزار شود.

امید فلاح مدیر عامل طرح توسعه معادن زغال سنگ طبس در این جلسه گفت: ما شرکت نیستیم که در قالب آن فعالیت های مختلف داشته باشیم.

وی افزود: هزینه هایی که از سمت ما انجام می شود در راستای طرح است و در عین حال اگر بتوانیم از ایمیدرو کمک بگیریم میتوانیم در بخش های مورد نیاز کمکی داشته باشیم و تلاشمان را می کنیم.

وی بیان داشت: دربخش شرکت در مسابقات و ارائه تیم در رشته های مختلف آمادگی داریم.

محمود قاسمی رئیس هیئت هندبال طبس نیز گفت: امروزهندبال طبس درجایی قرار دارد که تمامی مسابقات کشوری با حضور تیم زغالسنگ طبس برگزار می شود.

وی افزود: تنها مشکل ما در این مسیر بروز نبودن هندبال طبس است که برای رسیدن به این مهم نیاز به مربی کشوری احساس می شود.

محمدی دبیر هیئت والیبال طبس نیز گفت: ما در ورزش والیبال مشکلاتمان به مراتب بیشتر از دیگر هیئت های ورزشی است و در اعزام تیم های ورزشی به استان نیز با مشکل روبرو هستیم.

وی افزود: در حال حاضر تیم والیبال بانوان جهت اعزام به مسابقات استانی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.

محمد نجف زاده رئیس هیئت فوتبال طبس نیز گفت: فوتبال، ورزشی پر هزینه است و ما در طبس باید روی فوتبال ساحلی و سالنی نیز نگاه ویژه تری داشته باشیم.

محمد نجف زاده افزود: مشکلات فوتبال طبس زیاد است و واقعیت این است تیم داری در طبس با وجود امکانات محدود، مشکل است.

در ادامه در این جلسه مقرر شد طرح احداث باشگاه زغالسنگ طبس با نظر مساعد ایمیدرو و همکاری شرکت زغال سنگ طبس در دستور بررسی بیشتر قرار گیرد.

مدیرعامل زغال سنگ طبس درخصوص اعزام تیم والیبال بانوان طبس به مسابقات استانی و رفع مشکل مالی قول مساعد داد.

مهدی وکیل زاده نماینده اداره ورزش و جوانان نیز در سخنانی گفت: حمایت های شرکت زغال سنگ طبس همیشه مشمول ورزش شهرستان بوده است و در زمینه ورزش بانوان از این شرکت می خواهیم در سالن عفاف کمک حال این اداره باشند.

وی افزود: اعتباری که برای هندبال طبس توسط شرکت زغالسنگ گذاشته شد، ۵ برابر اعتبار گذاشته شده برای تمامی هیئت های ورزشی شهرستان طبس است و توسط دولت مشخص شده است.

وکیل زاده گفت: در ورزش هایی مانند ژیمناستیک با استقبال خوبی مواجه شده ایم اما امکانات و تجهیزات خوبی در اختیار نداریم.

وی تصریح کرد: قرار است شرکت زغال سنگ طبس پس از اتمام پروژه جاری در این زمینه نیز مساعدت داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار