سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه روستاهای مرزی باید مورد توجه ویژه در مباحث پیشگیری و درمان اعتیاد مورد توجه قرار گیرند، گفت: مراکز ترک اعتیاد در روستاها معرفی شود.
کد خبر: ۴۶۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 18 July 2017
حجت الاسلام رضایی در چهارمین کمیته فرهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه دایره مبتلایان و غیر سالم ها وسیع است، اظهار کرد: کمک به این افراد سرمایه ای بزرگ برای انسان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه افراد سالم باید همواره شکرگزار نعمت های خداوند باشند، افزود: متاسفانه در بخش اطلاع رسانی به مردم در خصوص مراکز ترک اعتیاد و ظرفیت های موجود برای این بخش خصوصا در جامعه روستایی عقب هستیم.

وی با بیان اینکه مراکز ترک اعتیاد باید لیست شوند و در هر روستایی با نظارت دهیار یا شورای روستا بنری از این لیست نصب شود، گفت: مرزها و روستا ها باید در اولویت قرار گیرد و اطلاع رسانی های لازم در این مناطق به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حوزه جوانان نیز از طریق فضای مجازی باید بیشتر ورود پیدا کرد، عنوان کرد: پیام هایی موثر که باعث روشنگری نسل جوان می شود باید آماده و از طریق فضاهای مجازی به دست آن ها برسد.

رضایی با بیان اینکه حتی وجود یک آسیب اجتماعی نیز می تواند موجب گسترش آن در جامعه شود، اظهار داشت: جلسه ای با امامان جمعه سطح استان باید برگزار شود و در حوزه آگاهی بخشی به مردم به صورت ویژه برنامه ریزی کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار