مدیر آموزش وپرورش ‌خوسف با بیان اینکه ‌در حال حاضر کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی در این شهرستان وجود ندارد، گفت: با اجرای طرح انسداد مبادی بیسوادی در حال حاضر هیچ دانش‌آموز بیسواد در مقطع ابتدایی شهرستان وجود ندارد.
کد خبر: ۴۶۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 18 July 2017
محمد دانایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال در شهرستان خوسف هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز را برگزار کردیم.

وی افزود: مبلغ تعهد شده در هفدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز در شهرستان خوسف 520 میلیون تومان بود که از این مبلغ 2 پروژه شامل یک سالن نمازخانه به متراژ 155 مترمربع و یک دبستان 6 کلاسه برکت در قسمت جدید شهرستان با 450 میلیون تومان ساخته می شود.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان خوسف گفت: 4 هزار و 250 نفر جمعیت دانش آموز این شهرستان در قالب 113 آموزشگاه  تحصیل می کنند.

دانایی با بیان اینکه کمبود آموزشگاه در خوسف نداریم، افزود: در طرح انسداد مبادی بیسوادی هیچ دانش آموز بیسواد در مقطع ابتدایی در این شهرستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان خوسف کمبود معلم نداریم گفت: به دلیل کمبود دانش آموز سال تحصیلی گذشته دو آموزشگاه در شهرستان خوسف تعطیل شده است .

دانایی از وجود مدارس مازاد در برخی روستاهای خوسف به دلیل کمی جمعیت دانش آموز خبر داد و گفت: 10 آموزشگاه در روستاهای این شهرستان محوطه و حصار ندارند.

بخشدار جلگه ماژان نیز اظهار داشت:دق اکبرآباد یکی از پتانسیل کویر در شهرستان خوسف است که طول آن 25 و عرض آن 6 کیلومتر است ظرفیت خوبی برای کویرنوردی است.

خزایی با بیان اینکه نخستین تور گردشگری پاییز امسال برای کویرنوردی در دق اکبرآباد پیش بینی شده است، افزود:جلگه ماژان با توجه به وسعت زیادی روستاها نیازمند توجه ویژه است.

وی با بیان اینکه جایگاه سوخت وپمپ بنزین درجگه ماژان احداث شده است، اظهار داشت:دستگاه‌های خودپرداز به زودی دراین منطقه نصب می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار