معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به چالش های طرح هدایت تحصیلی در سال قبل، گفت: باید تلاش شود امسال خانواده‌ها مشکلات زیادی در این زمینه نداشته باشند.
کد خبر: ۴۶۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 17 July 2017
سید محمد حسینی ظهر یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: جامعه فرهنگی به لحاظ شخصیتی ورسالتی که بردوش دارد اثرات بی بدیلی در سطح جامعه بوده و به لحاظ اجرا نیز جزء بازوان توانمند در جامعه است

وی با تأکید بر لزوم برنامه ریزی درست برای اوقات فراغت دانش آموزان، بیان کرد: گاهی اوقات کم توجهی به این موضوع سبب شده که دانش آموزان به اوقات فراغت به عنوان وقت گذران نگاه کنند از این رو باید برنامه ریزی برای این اوقات مورد توجه مسئولان ذی ربط قرار گیرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: باید از اوقات فراغت به عنوان یک فرصت نگاه شود و در بخش تربیتی از این فرصت ها استفاده کنیم.

 حسینی با اشاره به شعار امسال آموزش و پرورش مبنی بر «هر دانش آموز یک مهارت» عنوان داشت: باید برنامه ریزی درستی صورت گیرد تا این شعار تحقق یابد.

 وی همچنین به چالش های طرح هدایت تحصیلی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: باید تلاش شود امسال خانواده‌ها دغدغه‌ها ومشکلاتت زیادی دراین زمینه نداشته باشند.

  با تأکید بر اینکه مدیریت باید در راستای تسهیل امور مردم باشد،  بیان داشت: باید به سمت و سویی پیش رویم که برنامه ریزی ها برای مردم مشکل ایجاد نکند.

حسینی با اشاره به بیشینه فرهنگی عظیم خراسان جنوبی در رشته های ورزشی از جمله ورزش باستانی، عنوان داشت: باید از تجربیات گذشته استفاده کرده و برای آینده بهتر برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: استاندار خراسان جنوبی قول 300 میلیون تومانی برای تامین آب ارودگاه را دادند که این سخن استاندار باید پیگیری شود

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با تأکید براینکه باید از فرصت طلایی اوقات فراغت در بخش تقویت بخشی بنیه دانش آموزان برای سال تحصیلی بعد استفاده کنیم، افزود: همچنین باید از این فرصت در راستای مقاوم سازی دانش آموزان در برابر چالش های اجتماعی استفاده کنیم تا دانش آموزان بتوانند در چالش های اجتماعی نقشی مثبت ایفا کنند.

حسینی ادامه داد: در بسیاری از بخش ها سرمایه اجتماعی ما آسیب دیده که این امور نشئات گرفته از بی توجهی ها است.

وی با بیان اینکه موضوع عقب نشینی املاک آموزش وپرورش باید ارتباط قوی بین شهرداری وآموزش وپرورش برقرار شود، بیان کرد: در مدارس مهرشهر که مشکلاتی در این زمینه دارندبودجه لازم پیگیری شود تا هر چه زودتر مشکلات این منطقه برطرف شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار