معاون توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: جشنواره تئاتر معلولان به منظور پیشبرد اهداف توانبخشی امسال به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 17 July 2017
جمیله رضازاده ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از مراکز تونبخشی بهزیستی خراسان جنوبی اظهار داشت: در بخش معاونت توانبخشی 3 دفتر توانمندسازی، مراقبتی و روزانه وجود دارد که مربوط به آموزش، حرفه آموزی و کارگاه‌هاست و باعث توانمند‌سازی معلولان می‌شود.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده بیان کرد: در تحصیل دانش، ایاب و ذهاب و درمان مشکلات دندانپزشکی به معلولان کمک هزینه‌هایی داده می‌شود.

رضازاده تصریح کرد: همچنین ما در جهت مناسب سازی شهری، مسکن، اماکن و خودروهای معلولان فعالیت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در امور سالمندان نیز شورای سالمندان وجود دارد و پیگیر اموری که بتواند تسهیل‌کننده امور زندگی باشد را از طریق بنیاد فرزانگان انجام می‌دهیم.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی از وجود دو بنیاد فرزانگان در خراسان جنوبی خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر دو بنیاد فرزانگان در شهرستان‌های بیرجند و قاین وجود دارد که از این طریق به امور سالمندان رسیدگی می‌شود.

رضازاده اظهار داشت: در حال حاضر 20 هزار و 7 نفر در خراسان جنوبی جزو مددجویان توانبخشی بهزیستی هستند.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: امسال جشنواره تئاتر معلولان به منظور پیشبرد اهداف توانبخشی  به میزبانی خراسان جنوبی در آذر ماه برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار