مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بیرجند از کمبود فضای آموزشی در شهرک‌های اقماری بیرجند مانند چهکند، امیرآباد و حاجی آباد خبر داد و گفت: در مهرشهر بیرجند ۱۰۰ کلاس درس نیاز داریم و تمامی مدارس ابتدایی این منطقه به صورت دو نوبتی هستند.
کد خبر: ۴۶۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 17 July 2017
سیدحسین سجادی‌نژاد در حاشیه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان بیرجند 50 هزار دانش آموز دارد.

وی افزود: شهرک‌های اقماری بیرجند نظیر مهرشهر، امیرآباد و حاجی‌آباد بیشترین تراکم جمعیتی دانش‌آموزی برای سال آینده را دارد که در چهکند، حاجی‌آباد و امیرآباد کمبود فضای آموزشی به شکل خاص وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: در مهرشهر بیرجند یک واحد آموزشی توسط بانک آینده و با مشارکت بخش خصوصی احداث شده که یک ماه آینده قابل بهره‌برداری است.

سجادی از نیاز 100 کلاس درس در مهرشهر بیرجند خبر داد و افزود: در مهرشهر خدماتی که می‌خواهیم ارائه دهیم باز هم نیاز به مساعدت خاص است و به علت کمبود فضای آموزشی در دوره‌های ابتدایی مدارس در دو نوبت به شکل چرخشی هستند.

وی اظهار داشت: در مهرشهر بیرجند تمامی مدارس ابتدای به صورت دو نوبته هستند همچنین در سال تحصیلی جدید 28 مدرسه ابتدایی در بیرجند دو نوبته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار