نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم باید از حق و حقوق خود نسبت به بیمه آگاهی پیدا کنند، گفت: همچنین باید بستر خدمت رسانی به مناطق محروم خراسان جنوبی فراهم شود.
کد خبر: ۴۵۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 12 July 2017
آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در جمع کارکنان اداره کل تامین اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: خدمت به مردم از بهترین اعمال نزد خداوند است.

وی با بیان اینکه گذشتگان ما به دلیل داشتن انگیزه خدمت به مردم آثار خوبی را بسیار خوبی را داشته اند، افزود: آن ها سختی ها را تحمل کرده و به کم نیز قناعت می کردند تا بتوانند به مردم خدمت کنند.

آیت الله عبادی ادامه داد: فعالیت در سازمان تأمین اجتماعی بسیار مورد اهمیت بوده چرا باعث خدمت بی منت به مردم می شود.

وی با بیان اینکه برخی از شغل ها مانند قضاوت در نزدیکی لغزشگاهی از خطر است، گفت: اما شغل هایی مانند تامین اجتماعی نوعی خدمت رسانی به اقشار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تامین اجتماعی را سازمانی بسیار ارزشمند دانست و گفت: کارکان در این سازمان می توانند از طریق شغل خود، معنویات زیادی کسب کنند.

وی با بیان اینکه تامین امنیت و سلامت شهروندان بسیار مهم است، اظهار کرد: باید شرایط خدمت رسانی به گونه ای باشد که دسترسی تمام مردم به آن ها آسان باشد.

آیت الله عبادی با اشاره به روستاهای دور افتاده خراسان جنوبی بیان کرد: باید افرادی تعیین شوند تا بتوانند به حاشیه شهرها و نقاط کمتر توسعه یافته نیز خدمت رسانی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: همچنین مردم باید از حق و حقوق خود نسبت به بیمه آگاهی پیدا کنند.

وی با اشاره به اهمیت بیمه به خصوص کارگران بیان کرد: متاسفانه برخی از کارفرمایان حق کارگری را نمی دهند و اینگونه نیز حقوق ضعفا ضایع می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: خواستار تامین سلامت جامعه شد و افزود: جامعه ای می تواند پیشرفت کند که به لحاظ مختلف اعم از سلامت، تاسیسات علمی و امنیت پشتوانه ای قوی داشته باشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار