رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امسال پروژه‌های بسیار خوبی در خراسان جنوبی وجود دارد گفت: با افتتاح طرح‌هایی که در پیش است بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید به صنعت خراسان جنوبی اضافه می‌شود.
کد خبر: ۴۵۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 12 July 2017
داوود شهرکی در گفت‌وگو با خبرنگار در بیرجند اظهار داشت: در حال حاضر فضای حمایت از تولید در کشور به خوبی شکل گرفته است و در استان ما نیز به همین شکل است.

وی افزود: همه دستگاه‌ها و همه نگاه‌ها بر این باور است که باید تولید حمایت شود و اشتغال و سرمایه‌گذاری اولویت نخست است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی با بیان اینکه سخن رهبری، استراتژی دولت و هدف‌گذاری دولت حمایت از تولید و اشتغال است بیان کرد: همچین تولید و اشتغال باید سرلوحه حمایت همه دستگاه‌هایی که به نحوی با این امر درگیر هستند باشد.

 شهرکی با اشاره به اینکه انتظار ما این است که آنان نیز با همین نگاه به تولید نگاه کنند و اولویت ها را به خوبی بشناسند تصریح کرد: اگر ما صحبت از توسعه معدن می کنیم به عنوان یک ظرفیت اشتغال باید فضای فعالیت معدنی را دستگاه‌های مربوطه مانند منابع طبیعی و محیط زیست فراهم کنند تا بتوانیم این کار را سرعت دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تولید و سرمایه گذاری صنعتی به خوبی پیش می‌رویم و تاکنون ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: ما امسال  پرژه های بسیار خوبی داریم و با افتتاح طرح‌هایی که در پیش داریم  بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید به صنعت استان اضافه خواهد شد.

شهرکی اظهار داشت: این میزان در حوزه طرح های صنعتی در حال اجرای استان مانند فولاد، کک طبس، طلا، فرآوری خاک‌های صنعتی، سنگ های تزئینی است.

وی افزود: این امر می‌طلبد که زیرساخت‌های متناسب با این پیشرفت در استان شکل بگیرد و انتظار ما این است که منابع آب، گاز و نفت پیشرفت کند و صنعت حمل و نقل نیز رشد پیدا کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: همه این موارد باید با موازات یکدیگر جلو برود چون هر کدام که عقب بماند در کار مانع ایجاد می‌شود.

 شهرکی بیان کرد: وزارتخانه‌هایی که متولی این امر هستند باید نگاه ویژه‌ای به استان خراسان جنوبی به عنوان یک استانی که بسیاری از ظرفیت‌های کشور به آن نیازمند است داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار