مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی با بیان اینکه اتوبوس‌هایی که بیش از ۱۵ سال سن دارند جزو خودروهای فرسوده هستند گفت: فرسودگی ناوگان استان خراسان جنوبی ۱۳.۷ درصد است.
کد خبر: ۴۵۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 12 July 2017
جعفر شهامت ظهر امروز در ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت استان اظهار داشت: خوردوهایی که قادر به گرفتن معاینه فنی نیستند فرسوده جزو خودروهای فرسوده هستند.

وی با بیان اینکه اتوبوس هایی که بیش از 15 سال سن دارند فرسوده جزو خودروهای فرسوده هستند افزود: در حال حاضر 83 دستگاه مینی‌بوس در سطح استان فرسوده و نیازمند نوسازی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی از وجود 112 شرکت حمل و نقل فعال در خراسان جنوبی خبر داد و بیان کرد: همچنین در حال حاضر 31 دستگاه اتوبوس و 44 دستگاه سواری کرایه فرسوده در سطح استان وجود دارد.

شهامت از وجود 34 شرکت مسافر، 63 شرکت کالا و 15 شرکت نمایندگی حمل و نقل در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در بخش حمل و نقل مسافر نیز 244 سواری کرایه، 135 دستگاه مینی بوس و  244 اتوبوس وجود دارد.

وی با بیان اینکه ناوگان‌های بالای 25 سال فرسوده هستند خاطرنشان کرد: به طور کلی فرسودگی ناوگان‌های استان خراسان جنوبی 13.7 درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی یادآور شد: در این راستا در بحث ناوگان بارگیر ثابت استان از یک هزار و 951 مورد، 423 مورد فرسوده هستند.

شهامت به فرسودگی ناوگان بارگیر غیرثابت اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین در بحث بارگیر غیرثابت نیز از 80 مورد، 4.8 درصد فرسوده هستند.

وی به تناژ حمل بار اشاره کرد و افزود: در 3 ماهه نخست امسال میزان تناژ حمل بار در استان یک میلیون و 58 هزار تناژ حمل بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17.6 درصد رشد داشته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار