مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تاسیس بیمه سلامت در این استان تا پایان خردادماه حدود ۵۰۴ هزار نفر زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۵۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 10 July 2017
حسین خوبان در گفت وگو با خبرنگار در بیرجند اظهار داشت: از ابتدای تاسیس بیمه سلامت در این استان تا پایان خردادماه امسال جمعیت کل بیمه شدگان تحت پوشش بیمه ای اداره کل بیمه سلامت خراسان جنوبی قریب به 504هزار نفر است.

وی افزود: از تعداد 504 هزار نفر حدود 384 هزارنفر را بیمه شدگان صندوق روستایی و حدود 32 هزار نفر در صندوق بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: حدود 71 هزار نفر در صندوق کارمندی، حدود 15 هزار نفر هم در صندوق دیگر اقشار تحت پوشش بیمه ای این اداره کل هستند و از خدمات درمانی مناسبی استفده می‌کنند.

خوبان افزود: اداره کل بیمه سلامت خراسان جنوبی افتخار دارد برای تسهیل ارئه خدمات بیمه ای به بیمه شدگان و کاهش هزینه‌های آنها و افزایش سطح دسترسی بیمه شدگان با 26 دفتر پیشخوان دولت در خراسان جنوبی قرار داد منعقد کند.

وی بیان داشت: باید برای از بین برند هزینه‌های اضافی وکمک به توسعه کشور به دنبال توانمند کردن مردم در تمام سطوح وبه ویژه بخش سلامت باشیم و سازمان بیمه سلامت با اجرای طرح توانمندسازی بیمه شدگان که یکی از اقدامات ارزشمند این سازمان است در این راستا و در جهت آگاه سازی مردم از حق و حقوق بیمه ای خود توانسته است گام موثری بردارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار