یکی از علمای اهل‌سنت طبس مسینا گفت: ترمیم مسیر جاده طبس، جلوگیری از بین رفتن آثار تاریخی این شهر، بهبود وضعیت مرکز بهداشتی، زیرساخت‌های مخابراتی و اشتغال و بومی‌گزینی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم این شهر است.
کد خبر: ۴۵۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 10 July 2017
مولوی حسینی ظهر امروز در دیدار استاندار خراسان‌جنوبی با مردم طبس مسینا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی به‌واسطه اتحاد و همدلی آحاد جامعه است. مردم در هم عرصه‌ها نشان داده‌اند که پای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند پس مسئولان باید تمام تلاش خود را در راه خدمت به مردم به‌کار گیرند.

این عالم اهل‌سنت شهر طبس مسینا وحدت را اصل بنیادین در نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: در شرایط کنونی که استکبار جهانی با وجود تمام اختلاف‌هایی که دارند در برابر ایران با هم دیگر متحد هستند باید وحدت خود را حفظ کنیم.

مولوی حسینی به برخی مشکلات شهر طبس مسینا اشاره کرد و گفت: ترمیم مسیر جاده طبس، جلوگیری از بین رفتن آثار تاریخی این شهر، بهبود وضعیت بهداشتی، زیرساخت‌های مخابراتی و اشتغال و بومی‌گزینی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم این شهر است.

مولوی برفی امام جمعه اهل سنت شهر طبس مسینا نیز در این دیدار خواستار رسیدگی به مشکلات این شهر شد و از فعالیت‌های صورت گرفته و حضور استاندار در جمع مردم قدردانی کرد.

سرمایه‌گذاری بخش‌های داخلی و خارجی زمینه ساز رونق تولید است

استاندار خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار از قول مساعد برای پیگیری تمام مشکلات این شهر خبر داد و افزود: بدون شک با برنامه‌ریزی دستگاه‌های مختلف اجرایی و پیگیری‌های مستمر و توجه ویژه دولت به مناطق مرزی و محروم به‌زودی شاهد تحول در این مناطق خواهیم بود.

سیدعلی‌اکبر پرویزی مهم‌ترین نیاز مردم استان را در بحث آبرسانی عنوان و تاکید کرد: اولویت اول در استان آبرسانی به تمام مناطق خواهد بود  چراکه بدون وجود آب هیچ برنامه دیگری قابل اجرا نخواهد بود.

وی در بحث اشتغال به جامعه 8 و نیم میلیون خانواری حقوق‌بگیر از دولت اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی جوانان باید در راستای مشاغل غیردولتی با دریافت تسهیلات اشتغالزایی باشد.

استاندار خراسان جنوبی بزرگترین معضل کشور را در زمینه بیکاری و اشتغال دانست و افزود: باید از فرصت اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال در بین روستائیان و مناطق محروم  استفاده کرد.

وی سرمایه‌گذاری بخش‌های داخلی و خارجی را زمینه‌ساز رونق تولید دانست و یادآورشد: باید امنیت سرمایه‌گذاری در کشور افزایش پیدا کند و این موضوع در سایه تعامل با کشورهای دنیا صورت می‌پذیرد تا ضمن حفظ عزت و اقتدار ایران به دنبال بازار فروش برای کالاهای ایرانی و صادرات باشیم.

پرویزی به نگاه مثبت دولت نسبت به خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: تصمیم و اراده دولت برای کمک به خراسان جنوبی و مناطق کمتر توسعه‌یافته محکم است و در این راستا همه  مردم و مسئولان باید با دولت همراه باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار