استاندار خراسان جنوبی در دیدار با خانواده‌های دو تن از شهدای جنگ تحمیلی شهرستان درمیان گفت: مردم و مسئولان در مقابل شهدا و خانواده‌های آنها وظیفه خطیری دارند و همه باید در خدمت به خانواده شهدا از تمام توان خود استفاده کنند.
کد خبر: ۴۵۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 10 July 2017
سیدعلی‌اکبر پرویزی عصر امروز در سفر به شهرستان درمیان بعد از حضور در گلزار شهدای 8 سال دفاع مقدس و شرکت در شورای اداری شهرستان با خانواده دو تن از شهدای این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

وی با حضور در منزل خانواده شهید ابراهیم خنیاگر و شهید غلامحسین احمدزاده از شهدای جنگ تحمیلی این شهرستان حضور یافت و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات خانواده این شهیدان قرار گرفت.

پرویزی یادآورشد:مردم و مسئولان در مقابل شهدا و خدمت به خانواده‌های این عزیزان وظیفه خطیری دارند و همه باید در خدمت به خانواده شهدا از تمام توان خود استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: دعای خیر خانواده شهدا در حق مسئولان می‌تواند آنها را در راه خدمت بیشتر و بهتر به مردم یاری کند.

شهید ابراهیم خنیاگر از شهدای جنگ تحمیلی متولد 1346 در شهر اسدیه است که در خرداد ماه 1367 در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید غلامحسین احمدزاده نیز از شهدای جنگ تحمیلی است که در سال 1345 در شهر طبس مسینا متولد و در سال 1367 در محل پل ذهاب به درجه شهادت نایل آمد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار