مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح «نشاط معنوی» در ۳۷ بقعه متبرکه استان از امروز آغاز شده و تا ۲۶ مردادماه سال جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۴۵۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 08 July 2017
حجتالاسلام منصور هاشمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: اجرای طرح «نشاط معنوی» از امروز در بقاع متبرکه خراسان جنوبی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این طرح در ۳۷ بقعه متبرکه سطح استان اجرایی می شود، گفت: همچنین این طرح به مدت شش هفته و تا ۲۶ مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه ۱۴ بقعه استان میزبان طرح یک روزه نشاط معنوی هستند، گفت: در راستای اجرای این طرح ۲۲ مبلغ اعزامی از قم خواهیم داشت.

وی بیان کرد: این افراد برنامه های تحت پوشش طرح اعم از مهارتی، ورزشی، قرآن، اردویی، آموزشی و مشاوره را اجرایی می کنند.

وجود ۹۸ بقعه در خراسان جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی هدف از اجرای طرح را تربیت نسل جوان و نوجوان برای حفاظت از نظام، انقلاب و اسلام دانست.

وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی طی ماه مبارک رمضان بیان کرد: طی این طرح هزار و ۷۷۸ برنامه مخلتلف اجرایی شده است.

حجت الاسلام هاشمی میزان مشارکت های مردمی را بیش از ۱۸۷ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: همچنین بیش از ۳۵۲ هزار و ۵۲۴ نفر در این طرح شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۸ بقعه در خراسان جنوبی داریم، گفت: با ایجاد بقعه هایی که با دلایل شخصی ایجاد می شود، شدید مخالف هستیم.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: جدیدا شاهد ایجاد بقعه ای با اهداف شخصی در معصوم آباد خوسف هستیم که در راستای مخالفت با آن، با فرمانداری مکاتباتی شده و منتظر جواب هستیم.

بنا به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تاکنون شش بقعه در سطح استان تخریب شده است.

وی با اشاره به سفرهای تابستانی به خراسان جنوبی بیان کرد: ۵۶۰ اتاق و سوئیت برای اسکان زائرین در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار