مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: در ۳ ماهه نخست امسال ۱۰ میلیون لیتر فرآورده نفت گاز در بازارچه و پایانه مرزی ماهیرود توزیع شد.
کد خبر: ۴۵۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 05 July 2017
علی اصغر اصغری در گفت و گو با خبرنگار دربیرجنداز توزیع 10 میلیون لیتر فرآورده نفت گاز در بازارچه و پایانه مرزی ماهیرود در 3 ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 58 درصد رشد داشته است.

وی افزود: عرضه  نفت گاز مرزی اعم از فروش، خرده فروشی در بازارچه و فروش به مرزنشینان در کاهش قاچاق فرآورده‌های نفتی نقش موثری دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی  منطقه خراسان جنوبی  بیان کرد: همچنین این امر در جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، افزایش رفاه مرزنشینان و جلوگیری از مهاجرت آنان نیز بسیار موثر است.

وی از تحویل 3 میلیون و 396 هزار و هشتصد و دوازده لیتر ATK در فرودگاه های خراسان جنوبی در سال گذشته خبر داد.

اصغری گفت: این میزان سوخت هوایی به 953 فروند هواپیما در فرودگاه های بیرجند و طبس تحویل شده که در مقایسه با سال 94 به میزان 2 میلیون و 863 هزار و 220 لیتر مقدار 16 درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی  منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی امسال سوخت هوایی تحویل شده به 55 فروند هواپیما در این فرودگاه‌ها به مقدار 131 هزار و 530 لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 12 درصدی برخوردار بوده است.

وی بیان کرد: منطقه خراسان جنوبی یکی از مناطق 37 گانه شرق کشور دارای دو مرکز تاسیسات سوختگیری هواپیمایی در شهرستان های بیرجند و طبس است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار