نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تکید بر اینکه باید در پیاده کردن برنامه های فرهنگی هماهنگی باشد، گفت: دایره فعالیت سازمان تبلیغات باید گسترده تر شود
کد خبر: ۴۵۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 02 July 2017
آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر شنبه در دیدار با مدیر موسسه قرآن و مدرسه کشور و امام جمعه تربت جام گفت: دشمن در حال حاضر برای ضربه زدن به حوزه فرهنگ و دین بسیار کار می کند.

وی با تاکید بر اینکه باید سازمان تبلیغات اسلامی دایره فعالیت خود را گسترده تر کند، افزود: همچنین فعالیت‌های فرهنگی در کشور باید با مدیریت جهادی و ابتکاری انجام شود.

آیت الله عبادی با اشاره به پیشرفت امکانات و ارتباطات در جامعه کنونی، اظهار کرد: اگر در پیاده کردن برنامه های فرهنگی هماهنگی باشد و کار با رویکرد جهادی انجام شود، بسیاری از برنامه ها قابل اجرا است.

وی ادامه داد: برخی افراد کلام موثری داشته و می توانند در حوزه فرهنگی بسیار تاثیرگذار باشند، بنابراین باید از تجربه آن ها برای همتاسازی و انتقال آن  به جوان‌ترها استفاده کرد.

آیت الله عبادی اظهار کرد: وقتی فردی دارای نوآوری و خلاقیت و ابتکارات در حوزه فرهنگی است، نباید از موضوع ساده گذشت بلکه باید او را وارد کار کرد.

وی بیان کرد: در مقطی از تاریخ کشور که سلطه انگلیس را شاهد بودیم، درهای حوزه های علمیه بسته و برنامه های مذهبی مانند مراسم عزاداری تعطیل شد که این ضربه بزرگی به فرهنگ کشور زد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر انقلاب نمی شد دیگر همه چیز رفته بود، ادامه داد: متاسفانه هنوز هم امروز آثار قطع همان برنامه های مذهبی را در کشور می بینیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار