رئیس سازمان تعاون روستایی استان خراسان جنوبی گفت: عملیات خرید تضمینی محصول جو در استان توسط شبکه تعاونی روستایی استان خراسان جنوبی در قالب ۶ مرکز خرید تضمینی انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۴۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 28 June 2017
محسن اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار در بیرجند با بیان اینکه قیمت هر کیلو کلزا 27 هزار و 800 ریال است اظهار داشت: از ابتدای زمان خرید تاکنون بیش از 118 تن کلزا به صورت تضمینی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شده ست.

وی بیان کرد: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از کشاورزان و تولیدکنندگان، برابر ابلاغیه وزارت جهادکشاورزی، خرید تضمینی کلزا امسال با مباشرت شبکه تعاون روستایی در قالب 3 مرکز خرید تضمینی در استان خراسان جنوبی با نرخ تضمینی هر کیلو 27 هزار و 800 ریال انجام می‌شود.

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: در سال زراعی امسال مراکز خرید این شبکه تاکنون بیش از 118 تن محصول کلزا از کشاورزان و تولیدکنندگان استان خریداری کرده‌اند.

اسفندیاری افزود: این محصول از طریق 3 مرکز مستقر در شهرستان‌های طبس، بشرویه، نهبندان و سربیشه از تولیدکنندگان و کشاورزان خریداری می‌شود.

وی با اشاره به خرید تضمینی جو در خراسان جنوبی اظهار داشت: عملیات خرید تضمینی محصول جو نیز در استان توسط شبکه تعاونی روستایی خراسان جنوبی در قالب 6 مرکز خرید تضمینی انجام می‌شود.

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از کشاورزان و تولیدکنندگان برابر ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی خرید تضمینی در سطح استان خراسان جنوبی با نرخ تضمینی هر کیلو 10 هزار و 30 ریال انجام می‌شود.

اسفندیاری افزود: در سال زراعی جدید توسط مراکز خرید این شبکه تاکنون بیش از 6 هزار و 500 تن محصول جو از کشاورزان و تولیدکنندگان استان خریداری شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار