قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تحریم‌های دشمن باعث نمی‌شود که ما دست از آرمان‌های شهدا و انقلاب و رهبرمان برداریم اما برخی به خیال خود تلاش می‌کنند که روحیه انقلابی‌بودن را از نیروهای انقلابی بگیرند.
کد خبر: ۴۴۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 24 June 2017
سید مرتضی بختیاری شامگاه جمعه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی و جمعی از فعالان‌ جبهه مردمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه روز جهانی قدس سیلی محکمی به استکبار و صهیونیست بین المللی فرود آمد اظهار داشت: روز قدس از یادگارهای امام راحل است که هر چه از آن می‌گذرد آثار با برکت آن را با تمام وجود بیشتر درک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس جایگاه ویژه‌ای در جهان اسلام پیدا کرده است افزود: امروز در شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم و دشمن هوشمندانه وارد مبارزه شده است اما هر چه هوشمند باشد در برابر اراده خدا هوشمندی ناچیز بوده ولی اگر ما هوشمندی به خرج ندهیم ضربه کاری خواهیم خورد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تحریم‌های دشمن باعث نخواهد شدکه ما دست از آرمان‌های شهدا و انقلاب و رهبرمان برداریم اما برخی به خیال خود تلاش می‌کنند که روحیه انقلابی بودن را از نیروهای انقلابی بگیرند.

بختیاری با بیان اینکه آمریکایی‌ها اذعان کردند که درعراق و افغانستان با وجود اینکه هزینه‌های زیادی کردند اما شکست خوردند، افزود: دلیل اینها هم جایگاه ولایت فقیه بود که آمدند و شبیه‌سازی کردند و خلیفه المسلمین را ایجاد کردند.

وی بیان داشت: تحریم‌های دشمن سبب نخواهد شد تا ما دست از آرمان‌های شهدا، انقلاب و رهبرمان برداریم و تاکنون اگر دشمن به ایران حمله نکرده است، چون از جان خود ترسیده است در غیر این صورت برما رحم نمی‌کنند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه عوامل استکبار تلاش می‌کند تا انتقال پیام انقلاب به نسل جدید تحریف شود و به خوبی منتقل نشود، گفت: پرچمداران تولید ارزش‌های انقلاب همچنان باقوت در صحنه باقی خواهند ماند و برای ما مهم انقلاب و ارزش‌های انقلاب است که باید به نسل آینده منتقل شود.

بختیاری با اشاره به اینکه هیچ‌یک از وعده‌های برجام محقق نشد افزود: انسان در برابر دشمن که همه داشته‌هایش را رو نمی‌کند ما از هیچ چیزی جز کم بصیرتی نمی‌هراسیم.

وی بیان کرد: وجود رهبری بیدار سبب شده است که تاکنون خیلی از توطئه‌ها ثمر ندهد اما دشمن همچنان در حال برنامه‌ریزی و توطئه علیه نظام است و دشمن میلیاردها دلار هزینه می‌کند تا اسلام آمریکا را در ایران پیاده کند، بنابر این خیلی باید هوشمندانه بود و هوشمندانه حرکت کرد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز در بعد محاصره اقتصادی متاسفانه با مطرح کردن واژه خزانه خالی سبب شد که دشمن فکر کند تحریم‌های او جواب داده است اما قاطعانه می‌گوییم که در بعد نظامی دشمن الان برنده نیست

بختیاری با بیان اینکه آنچه که باید روی آن کار کرده و اجازه موفقیت به دشمن ندهیم، جنگ نرم است که بصیرت شما مردم را می‌طلبد، افزود: دشمن در جنگ نظامی علیه ایران اسلامی شکست خورد و در جنگ فرهنگی هم باید تلاش کنیم تا دشمن را با شکست روبه‌رو کنیم.

وی بیان کرد: دشمن می‌خواهد که روحیه انقلابی را از اسلام انقلابی جدا کند، اگر این طور شد دیگر اسلام ما با اسلام عربستان چه فرقی خواهد کرد و آل‌سعود در یمن و حمایت از داعش جنایات زیادی انجام داده و به هیچ کس رحم نمی‌کنند و تمام این خشونت‌ها به نام چهره نورانی اسلام تمام می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه منافقان کوردل در همه ارکان نظام در دهه 60 نفوذ پیدا کرده بودند و پشتوانه آنها کسانی بودند که از آنها حمایت داشتند، افزود: اعترافات منافقین دهه 60 هست که می‌گفتند ما حتی در جماران و مجلس شورای اسلامی هم عامل نفوذی داشتیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبری به زیبایی اشاره کردند که جای شهید و جلاد نباید عوض شود و این سخن پیام‌های زیادی دارد زیرا برخی‌ها تلاش داشتند جای شهید و جلاد را عوض کنند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: استکبار با جهت‌گیری‌ها و فلش‌های خود تلاش دارد تا مسیر ما را عوض کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار