امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه در جامعه اسلامی اختلاف معنا ندارد گفت: روز قدس روز اتحاد و همبستگی میان مسلمانان بر علیه استکبار و زورگویان است.
کد خبر: ۴۴۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 24 June 2017
حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در جمع مردم نمازگزار بیرجند اظهار داشت: روز قدس روز وحدت و اتحاد است تا بتوانیم در برابر حیله‌های استکباری مقاومت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مستکبران با شیوه‌های گوناگون اصل انقلاب اسلامی که اسلام و توحید است را نشانه گرفته است افزود: امروز روز حمایت از مظلومان و محرومان است با همدلی، اتحاد، پشت سر امام مسلمین عالم امام خامنه‌ای باید هماهنگ و همدل گام برداریم.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: اختلاف در جامعه اسلامی و بین جامعه ولایی معنا ندارد و با عقل، سازگاری باید در جامعه گام برداشت تا بتوانیم در برابر استکبار محکم ایستادگی کنیم.

رضایی بیرجندی با اشاره به اقتدار و حمله موشکی سپاه به مواضع دشمن افزود: این حمله بار دیگر اقتدار و توان موشکی ما را نشان داد.

وی بیان داشت: روز قدس موضوع اول در جهان اسلام است و تکلیف همه مسلمان حضور در این مراسم است.

امام جمعه شهرستان بیرجندگفت: عید سعید فطر عید خلقت، زیبایی بوده تلاش کنیم تا همه زیبایی‌های اخلاقی، کنترل تزکیه نفس را رقم زنیم تا تحول در روح وجان ما رقم خورد.

رضایی بیرجندی افزود: خدا را به خاطر داشتن وجود رهبری آگاه، هوشمند شاکر هستیم زیرا فرمایشات او همواره چراغ راه جامعه است.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته اظهار داشت: هفته حقوق بشر شهادت آیت الله بهشتی، هفته قوه قضائیه از مهمترین مناسبت‌های هفته است و روز قوه قضائیه روز عمل به عدالت است عدالتی که حیات جامعه است.

امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه حاکمان جدید در برخی کشورها هیچ نمی‌توانید بکنید گفت:به آنها اعتماد نکنید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار