امام جمعه طبس بااشاره به اینکه امروز صهیونیست‌ها در کمال ضعف و ناامیدی به سر می‌برند و بر خود می‌لرزند،گفت:موشک های ایران اگر بخواهد و اراده کند تل آویو را در یک لحظه باخاک یکسان می کند.
کد خبر: ۴۴۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 24 June 2017
حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان در خطبه های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: یکی از مسائلی که در زندگی انسان باید به آن توجه بشود و اهمیت بسیار زیادی دارد دشمن شناسی است.

وی با اشاره به این موضوع که اگر انسان در زندگی فردی و اجتماعی دقت نکند و دشمن را نشناسد دچار مشکلات متعدد می‌شود، عنوان کرد: دشمن با چهره و شعار دشمنی جلو نمی‌آید بلکه با لباس دوستی و خیرخواهی به صحنه می‌آید.

وی با اشاره به اینکه چون دشمن شناسی اهمیت دارد خداوند در قرآن مجید در معرفی دشمن آیات فراوانی نازل کرده است، ادامه داد: 65 بار کلمه عدو و مشتقات آن در قران تکرار شده است که حاکی از اهمیت این موضوع است.

مهاجریان افزود: شیطان فقط جنی نیست شیطان های انسی هم پیدا می‌شوند که دنبال منحرف کردن انسان‌ها از مسیر حق هستند و امام فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است.

وی بیان داشت: با توجه به آیات قران بدترین دشمنان اسلام و مسلمین صهیونیست‌ها و یهودیان هستند.

مهاجریان با اشاره به ظلم‌ها و جنایات بنی اسرائیل گفت: آن‌ها با پدر و برادرشان چه کردند؟‌ عیسی را همین‌ها می‌خواستند به دار بیاویزند و امروز هم ادامه جنایاتشان را در فلسطین انجام می‌دهند.

 وی ادامه داد: اسرائیل نزدیک به 70 سال است که سرزمین فلسطین را غصب و مردمانش را آواره کرده است.

خطیب جمعه طبس گفت: همه قتل‌ها کشتارها و جنایات ها زیر سر این‌هاست و گروه های تفکیری، داعش، طالبان و ... را همین‌ها حمایت و پشتیبانی مالی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: از کارهای مهم حضرت امام نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به روز قدس بوده است و این اقدام در جهت این بود که دنیا دشمن و صهیونیست را بشناسد و در مقابل آن قیام کند و برای نابودیشان تلاش کند.

وی تصریح کرد: خداوند فرمود هر چه این‌ها آتش جنگ را برافروختند، خدا آن را بوسیله بندگان هوشیار، مبارز و بیدارش خاموش می‌کند.

حجت الاسلام مهاجریان با اشاره به اینکه امروز صهیونیست‌ها در کمال ضعف و ناامیدی به سر می‌برند و بر خود می‌لرزند، بیان داشت: موشک هایی که عزیزان ما در سپاه به سمت آنان پرتاب کردند باعث شد اول کسی که لرزه بر اندامش بیفتد آقای ترامپ و نخست وزیر صهیونیسم او باشد زیرا می‌فهمند که موشک های جمهوری اسلامی ایران اگر بخواهد و اراده کند تل آویو را در یک لحظه با خاک یکسان می‌کند.

وی ادامه داد: حضور شما عزیزان در جهت نابودی بسیار اثرگذار و با اهمیت است و از زمانی که امام روز قدس را نامگذاری کردند حتی در کشورهای غیرمسلمان هم این راهپیمایی برگزار کرده و آمریکا و صهیونیسم سرمایه گذاری های کلانی برای به فراموشی سپردن این مسئله کردند که به فرجام نرسید.

خطیب جمعه طبس افزود: پرتاب موشک به محل استقرار و تجهیزات گروه تکفیری در دیرالزور سوریه که ۷۰۰ کیلومتر فاصله داشت، آنچنان پرتاب شد که ذره ای خطا نداشت.

وی ادامه داد: به همین جهت استکبار جهانی به خود لرزیده است وان شاءالله موشک های بعدی به فرمان رهبری به مکان های حساس تری اصابت خواهد کرد.

وی افزود: بعضی از مسئولین محترم خواستند پرتاب موشک را به نام خود ثبت کنند اما فرماندهی محترم سپاه پاسداران بیانیه دادند و گفتند فرمان به دستور رهبری بوده است و لاغیر.

وی در ادامه گفت: عزیزان ما زمانی تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند که اهداف تروریستی کور در کشور ما انجام شده بود و دشمن بدنبال حذف اسلامیت و جمهوریت نظام بود که نتوانستند غلطی بکند و نیروهای امنیتی و نظامی در حرکت اول آن‌ها را به درک فرستادند.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مقام معظم رهبری در دیداری که با خانواده های شهدا داشتند، گفتند به دشمن سیلی خواهیم زد و فرماندهان سپاه این پیام را دریافت کردند و آنچنان سیلی محکمی به آن‌ها زدند که صدایش به گوش امریکا و اسرائیل هم رسید.

وی با اشاره به برگزاری نماز فطر در آستان حسین بن‌موسی الکاظم (ع) گفت: ان شاالله نماز عید فطر با شکوه هر چه بهتر و بیشتر برگزار شود که این اتحاد هم، عامل سیلی دوباره بر دهان دشمن است.

وی در ادامه گفت: مسئولان در سخنرانی هایشان دقت کنند، و با حرف های دو پهلو باعث سوءاستفاده دشمن نشوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ولیعهدی فرزند پادشاه عربستان اشاره کرد و گفت: خاندان آل سعود به جان هم افتاده‌اند و مصداق آیه‌ی شریفه‌ی قرآن است که خداوند ظالمین را به خودشان مشغول کرده است.

پنجم تیرماه، روز مبارزه با مواد مخدر است، سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری در تیرماه سال شصت، روز قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام و انقلاب، سالروز بمباران شیمیایی سردشت و روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و محیط زیستی از دیگر محورهای سخنان خطیب جمعه طبس بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار