نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از نفوذی‌ها بهترین راه برای مقابله با یک ملت انقلابی است گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به ولایت است و نوک حمله آنها به سمت ولایت فقیه است.
کد خبر: ۴۴۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 24 June 2017
حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر عبادی ظهر امروز در جمع روزه‌دار شهرستان خوسف اظهار داشت: حضور در راهپیمایی امروز نوعی جهاد است و شما روزه‌داران در یک جهادی فی سبیل الله شرکت کردید.

وی با بیان اینکه یکی از رمزهای مهم استمرار نظام اسلامی همین حضور مردم در صحنه ها است، افزود: علی‌رغم مشکلات و گرفتاری‌ها و سختی‌هایی که ملت از بعد از انقلاب تا امروز متحمل شدند اما حضور همیشه پور شور بوده است.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط حساس است و هر چه می گذرد تاکیدات رهبری و  سخنان امام(ره) برای مردم بیشتر روشن می‌شود.

عبادی افرود: امام راحل از همان ابتدا فرمودند که باید با آمریکا مبارزه کنیم و ریشه همه گرفتاری‌ها آمریکا است، امام راحل اسرائیل را غده سرطانی نامید که باید از بین برود، امروز این مصداق به خوبی برای همگان روشن است که داعش را همین اسرائیل و امریکا برای بر هم زدن منطقه به وجود اورند.

وی بیان داشت:این همه جنایت داعش در منطقه تنها به سود اسرائیل است و گر نه چرا باید زخمی‌های داعش در اسرائیل مداوا شوند و چه کسی جز نتانیاهو به عیادت زخمی‌های داعش می‌رود.

نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما به توصیه کسانی که می‌گفتند ما را چه به سوریه باید به مشکلات خودمان برسیم، عمل می‌کردیم و حرف مقام معظم رهبری را گوش نمی‌دادیم امروز در خیابان‌های تهران هر روز با داعش باید درگیر بودیم و همان درگیری که در موصل است در شهرهای ایران انجام می‌شد.

 عبادی افزود: این سخن‌ها که ما نباید به سوریه کمک کنیم، برخی‌ها از روی جهل و برخی‌ها نفوذی بودند که بیان می‌کردند، برخی‌ها می گویند مرگ بر آمریکا و اسرائیل نگوید، ما در قبل از انقلاب که مرگ بر آمریکا و اسرائیل نمی‌گفتیم چه بر سر ما آوردند، اینها با این حرف ها کوتاه نمی‌آیند.

وی بیان داشت: برخی‌ها فکر می‌کنند که اگر سکوت و یا عقب‌نشینی کنیم و لبخند دیپلماسی بزنیم همه چیز برطرف می‌شود اظهار داشت: آنها سیاست را از اخلاق و وجدان جدا می کنند.

عبادی افزود: آل سعود در یمن مردم مظلوم این کشور را با بمب و شیوع بیماری و غیره می کشد و بعد مدعیان حقوق بشر و رئیس جمهور منحوس آمریکا هم می آید و در کنار آل سعود رقص شمشیر می رود.

نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن بدنبال ضربه زدن به ولایت است، ولایت فقیه و اعتقادات دینی نقطه قوت ما است و اینها برای ما اقتدار می آورد، بنابراین به همین دلیل نوک پیکان حملات آنها به سمت ولایت فقیه است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار