مدیر آموزش و پرورش درمیان از برپایی ۴ اردوگاه اسکان فرهنگیان در ایام تابستان در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: این اردوگاه ها در قهستان، اسدیه، بخش گزیک و اردوگاه گزند آماده میزبانی مسافران است.
کد خبر: ۴۴۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 21 June 2017
حسین مهرانفر در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان درمیان با بیان اینکه حجم بالایی از بیسوادی در شهرستان درمیان ریشه کن شده است اظهار داشت: میزان باقیمانده از افراد بی‌سواد نیز افرادی هستند که آموزش ناپذیر هستند و در این زمینه ما تمام سهمیه سالانه جذب بی‌سوادی خود را جذب کرده‌ایم.

وی از آمادگی جامعه فرهنگی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خبرداد و افزود: معلمان و دانش‌آموزان هم چون ادوار گذشته در این مراسم حضوری باشکوه خواهند داشت.

فرماندار درمیان گفت: اعتبارات امسال آموزش و پرورش این  شهرستان به دوبرابر افزایش یافته است و در این راستا باید اولویت به طرح های نیمه تمام داده شود.

محمد بشیری‌زاده  اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش یکی از مهمترین نهادهای تاثیرگذار در تصمیم گیری‌های مهم هر منطقه و شهرستان در حوزه‌های تعلیم، تربیت ، رشد و بهبود زیرساخت‌های اساسی آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید خود را ملزم به همکاری با آموزش و پرورش بدانند تصریح کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مردمی است و به همه تعلق دارد بنابراین همه باید در راستای اعتلای نظام آموزش و پرورش شهرستان همکاری و مساعدت لازم را داشته باشیم.

فرماندار درمیان حرکت آموزش و پرورش شهرستان درمیان را حرکتی رو به جلو دانست و اجرای کامل برنامه های اثرگذار دولت تدبیر و امید در بخش تعلیم و تربیت و همراهی و مشارکت بیشتر مردم و مسئولان در تحقق تحول بنیادین و پویایی آموزش و پرورش را از مهم‌ترین اهداف این شورا برشمرد.

بشیری‌زاده از افزایش دو برابری اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد و گفت: اولویت اتمام طرح‌های نیمه تمام آموزش و پرورش است و در این زمینه دولت اقدامات خوبی را در بحث کمک به آموزش و پرورش انجام داده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار