فرماندار درمیان گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان درمیان در سال جاری نسبت به سال گذشته ۷۵ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۴۴۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 20 June 2017
 به نقل از روابط عمومی فرمانداری درمیان محمد بشیری زاده در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان درمیان اظهار کرد: امسال بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان اعتبار به شهرستان اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: از این مبلغ ۱۵ میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان از محل اعتبار تملک دارایی سرمایه ای و ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل ماده ۱۸۰ ملی به طرح های عمرانی شهرستان اختصاص یافت.

فرماندار درمیان اضافه کرد: این اعتبار در قالب ۲۳ فصل، ۵۷ برنامه به منظور اجرای ۱۷۷ پروژه عمرانی در بین ۴۵ دستگاه اجرایی شهرستان توزیع شد.

بشیری زاده افزود: برنامه ریزی صحیح و اصولی در هزینه کرد اعتبارات موجب توسعه شهرستان در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی می‌شود.

وی بیان داشت:طرح‌های نیمه تمام و دردست اجرا که از پیشرفت فیزیکی بالاتری برخودارند در اولویت کاری کمیته برنامه ریزی شهرستان برای جذب اعتبار قرار گرفته است.

فرماندار درمیان درمیان بیان اینکه امسال بالاترین میزان اعتبار در بخش های حمل و نقل و راه سازی و آبرسانی روستایی و توسعه زیرساخت‌های شهری، روستایی و عشایری هزینه می‌شود افزود: با توجه به منابع محدود و نیازهای نامحدود مناطق کمتر توسعه یافته و مرزی باید نهایت دقت در برنامه ریزی‌ها به منظور حداکثر بهره وری از این اعتبارات صورت گیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار