یکی از علمای اهل سنت شهرستان درمیان گفت: ایران از ابتدا مخالف تروریست بوده و خواهد بود و حمله موشکی سپاه نیز پاسخی کوبنده برای دشمنان کوردل است.
کد خبر: ۴۴۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 20 June 2017
مولوی عبدالعزیز خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار در بیرجند، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار داشت: باید توان نظامی و قدرت ما به دشمنان معرفی شود.

وی با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه حرکتی بسیار سنجیده بود افزود: سپاه با این حرکت علاوه بر اینکه وسایل، تجهیزات و قدرت نظامی خود را به رخ دشمن و جهانیان کشاند، تمام منافقان که نقشه‌ای در ذهن خود به ایران داشتند، حساب کار دستشان آمد.

عالم اهل‌سنت شهرستان درمیان گفت: حمله موشکی به مقر داعش سیلی محکمی بر دشمن بود و با این حرکت، قدرت نظامی ایران مشخص شد که وجود فاصله زیاد نمی‌تواند مانع حملات موشکی ایران باشد و این حرکت در مقابله با تحرکات داعش در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) پاسخی دندان‌شکن بود.

خالقی افزود: واقعیت این است که استکبار جهانی داعش را در خاورمیانه پراکنده کرده و داعش مردم بیگناه را بی‌خانمان و به خون غلطانده اما آمریکا هرگاه سخن می‌گوید ایران را حامی تروریست می‌داند درحالی که ایران از همان ابتدا دشمن تروریست بوده و خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار