رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۳۰۲ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی این استان با ثبت‌نام در سامانه بهین‌یاب، ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.
کد خبر: ۴۴۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 20 June 2017
داوود شهرکی ظهر امروز درجمع خبرنگاران از آغاز نام‌نویسی از متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید خراسان جنوبی در سامانه بهین‌یاب  خبرداد و اظهار داشت: علاوه بر این تسهیلات، در سال گذشته، 55 میلیارد و 200 میلیون تومان به 175 واحد تولیدی از محل پرداخت مستقیم بانک‌ها به واحد تولیدی استان پرداخت شد.

وی بیان کرد: در راستای تأمین نقدینگی مورد نیاز بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسطی که بازار محصول مناسبی دارند، اما به دلیل تنگناهای مالی و نداشتن سرمایه در گردش، تولید آنها متوقف شده و یا با ظرفیت پایین فعالیت می کنند، این واحدها مورد حمایت قرار می گیرند.

وی افزود: واحدهای تولیدی که دارای پروانه بهره‌برداری هستند و اطلاعات واحد تولیدی خود را در طرح به‌روزرسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت کرده اند، برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت، می توانند از امروز با مراجعه به سامانه بهین یاب به آدرس اینترنتی behinyab.ir بخش تامین مالی، نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: همچنین طرحهای تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد که دچار مشکلات مالی هستند و فعالان بخش معدن، نیز می توانند برای تأمین سرمایه در گردش و نقدینگی خود، از مزایای این طرح بهره مند شوند.

شهرکی بیان کرد: سال گذشته 302 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی خراسان جنوبی با ثبت نام در سامانه بهین یاب، 172میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی افزود: همچنین علاوه بر این تسهیلات، در سال گذشته، 55 میلیارد و 200 میلیون تومان به  175 واحد تولیدی از محل پرداخت مستقیم بانکها به واحد تولیدی استان پرداخت شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار