نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های رهبری در مورد استکبار جهانی همیشه درست بوده است گفت: آمریکا بود که داعش را به وجود آورد و به جای تحریم داعش کشورهای ایران و روسیه را تحریم می‌کند.
کد خبر: ۴۴۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 18 June 2017
حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی پیش از ظهر امروز در جمع مردم خوسف اظهار داشت: تمام حرف‌های مقام عظمای ولایت از روی حساب و کتاب است و ایشان آمریکا را بهتر از هر کسی می‌شناسد و صحبت‌های و پیش‌بینی‌های ایشان در مورد این استکبار جهانی همیشه درست بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا اگر کشوری را ضعیف کند به او رحم نمی‌کند افزود: آمریکا مگر با سوریه ارتباط نداشت؟ اینها همان زمان که با مسئولان سوریه سر یک میز لبخند می‌زدند مسئول وزارت خارجه آنها به کشورهای دیگر می‌رفت تا برای بر هم زدن امنیت سوریه برنامه‌ریزی کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن امام راحل (ره) گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند  بکند و در این راستا باید به ریسمان ولایت چنگ زد و جدا نشد چراکه در این دنیا گرگ‌های زیادی وجود دارد که منتظر هستند تا به ما چنگ بزنند.

عبادی با بیان اینکه داعش را آمریکا به وجود آورد گفت: آمریکایی‌ها به جای اینکه داعش را تحریم کنند ایران و روسیه که با داعش مبارزه می‌کنند را تحریم می‌کنند و بعد همین‌ها از حقوق بشر می‌گویند.

وی با اشاره به جنایات داعش در ساختمان مجلس گفت: متاسفانه اینها آنقدر پست و حقیر هستند که حتی به زنان هم رحم نمی‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور امام زمان(عج) است و طبق گفته بسیاری از بزرگان این انقلاب متصل به ظهور امام زمان می‌شود پس برای حفظ دستاوردها و ارزش‌های نظام باید بیش از پیش تلاش کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار