مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان جنوبی گفت: با هدف هماهنگی بیشتر در خدمت رسانی به مناطق روستایی کارگروه مدیریت جامع حوزه آبخیز برای اولین بار در خراسان جنوبی تشکیل شد.
کد خبر: ۴۴۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 14 June 2017
علیرضا نصرآبادی ظهر امروز در در این کارگروه اظهار داشت: قرار است در قالب این کارگروه برای جلوگیری از مهاجرت به شهرها، توانمندسازی و اشتغال روستائیان و جلوگیری از موازی کاری دستگاه‌های مختلف، اجرای طرح‌های روستایی اولویت بندی و بررسی شود.

وی با تاکید بر اهمیت نقش مشارکت مردم در این طرح افزود: اجرای موفق طرح ترسیب کربن در خراسان جنوبی سبب شد تا برای رونق روستاها از این شیوه استفاده شود.

وی بیان کرد: این کارگروه در استانها به ریاست استانداران (تفویض به معاون هماهنگی امور عمرانی) و دبیری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و در شهرستان‌ها به ریاست فرماندار و دبیری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تشکیل می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان جنوبی افزود: در دولت تدبیر و امید نگاه خوبی در حوزه آبخیزداری و رفع محرومیت خصوصاً در بخش‌های مرزی انجام گرفته است.

نصرآبادی تصریح کرد: توسعه پایدار در اولویت برنامه‌های روستایی و عشایری قرار گرفته و در بخش کشاورزی نیز امنیت غذایی به عنوان یک اصل مورد تاکید قرار دارد که نیل به این هدف مهم نگاه و عنایت ویژه همه دستگاه‌های استانی را طلب می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار