معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: در روز انتخابات، گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی در استان نداشته ایم.
کد خبر: ۴۲۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 21 May 2017
حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا صبح یکشنبه در پنجمین ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار کرد: خوشبختانه مردم شریف خراسان جنوبی با حضور در پای صندوق های اخذ رأی، حماسه ای دیگر را خلق کردند.

وی با بیان اینه دشمن از ایران به عنوان ملت خالق حماسه یاد می کند، افزود: همچنین دشمن متوجه شده است که انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی دارد.

حجت الاسلام وحدانی نیا بیان کرد: مردم ایران با توجه به پایبندی که به ارزش های نظام اسلامی دارند، پای اهداف خود ایستاده اند و عقب نشینی نخواهند کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با تاکید براینکه مسئولان باید قدرشناساس این مردم باشند، افزود: امید است در دولت جدید با اهتمام و انگیزه مضاعف در راستای خدمت رسانی به مردم حرکت کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر رقابت ها به پایان رسیده و به ایام رفاقت رسیده ایم بنابراین باید با همدلی برای اهداف و برنامه هایی که تعیین شده است، تلاش کنیم.

حجت الاسلام وحدانی نیا با اشاره به تخلفات انتخاباتی بیان کرد: طی ایام انتخابات گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی نداشته ایم و تخلفات واصل شده قبل از ایام انتخاباتی بوده که در حال رسیدگی است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار