نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امیدوارم رقابت انتخابات دیروز رفاقت در انجام وظایف فردا جهت تحقق آرمانها و عهد و پیمان های جدید باشد.
کد خبر: ۴۲۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 21 May 2017
در پی حضور پرشکوه و حماسی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نماینده معزز ولی فقیه در خراسان جنوبی پیام تشکر و قدردانی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

رهبر معظم انقلاب اسلامی: پیروز حقیقی انتخابات دیروز  ملت بزرگ ایران است.

حماسه انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ را به شما مردم انقلابی حماسه ساز خراسان جنوبی تبریک می گویم.

رقابت تنگاتنگ نامزدها در میدان خدمتگزاری و طرفداران هر یک در جهت طلبکاری مردم، پست اجرایی کشور را به مزایده گذاشت و در نهایت آقای دکتر روحانی برنده‌ی این مزایده و سکاندار نیروی اجرایی کشور شد. توصیه اینجانب به منتخب ملت این است که اولویت دادن به مناطق مستضعف نشین و رعایت ویژه‌ی محرومان، تدبیر در زمینه اشتغال و آینده جوانان، تأثیرناپذیری از نفوذ ثروتمندان، اجرای دقیق قوانین و در یک کلمه رعایت تقوا و کار جهادی و انقلابی با بهره گیری از دانش و تجربه نیروهای جوان، کارآمد، متعهد کشور را در رأس امور قرار دهند.

در همین راستا ضمن تبریک به منتخبین ملت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که این فرصت را پیدا کردند که به مردم خدمت کنند، توصیه می‌نمایم که اوّلاً باید خدا را بر این توفیق و بر این فرصت مغتنم، شکر بگذارند؛ ثانیاً وقت خود را، مصروفِ به انجام رساندن این کار مهم(خدمتگزاری مردم) کنند.

ضمن آرزوی توفیق هر چه بیشتر خدمت رسانی به مردم وفادار کشورمان از همه دست اندرکاران برگزاری این انتخابات و نامزدهای محترم که این حماسه را کلید زدند و طرفداران خون‌گرم هر یک که شور و شوق آفریدند و مردم عزیز که با حضور خود چشم دنیا را خیره نمودند تشکر و برای آنها دعا می کنیم.

امیدوارم رقابت انتخابات دیروز رفاقت در انجام وظایف فردا جهت تحقق آرمانها و عهد و پیمان های جدید باشد که الْبَرَکَةَ مَعَ الْجَماعَةِ.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

سید علیرضا عبادی

٣٠ اردیبهشت ۱۳۹٦

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار