نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: امیدواریم رقابت انتخابات دیروز رفاقت در انجام وظایف فردا باشد و تدبیر در زمینه اشتغال جوانان و رعایت ویژه حال محرومان باید در اولویت برنامه‌های دولت منتخب باشد.
کد خبر: ۴۲۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 21 May 2017
آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی با قدردانی از حضور پرشکوه و حماسی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طی صدور بیانیه‌ای اظهار داشت: رقابت تنگاتنگ نامزدها در میدان خدمتگزاری و طرفداران هر یک در جهت طلبکاری مردم، پست اجرایی کشور را به مزایده گذاشت و در نهایت حجت‌الاسلام روحانی برنده‌ این مزایده و سکاندار نیروی اجرایی کشور شد.

وی افزود: توصیه اینجانب به منتخب ملت این است که اولویت دادن به مناطق مستضعف‌نشین و رعایت ویژه‌ محرومان، تدبیر در زمینه اشتغال و آینده جوانان، تأثیرناپذیرى از نفوذ ثروتمندان، اجرای دقیق قوانین و در یک کلمه رعایت تقوا و کار جهادی و انقلابی با بهره‌گیرى از دانش و تجربه نیروهای جوان، کارآمد، متعهد کشور را در رأس امور قرار دهند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: در این راستا با تبریک به منتخبان ملت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که این فرصت را پیدا کردند که به مردم خدمت کنند توصیه می‌کنم که اوّلاً باید خدا را بر این توفیق و بر این فرصت مغتنم و شکر بگزارند و ثانیاً وقت خود را مصروفِ به انجام رساندن این کار مهم (خدمتگزاری مردم) کنند.

عبادی بیان کرد: با آرزوی توفیق هر چه بیشتر خدمت‌رسانی به مردم وفادار کشورمان از همه دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات و نامزدهای محترم که این حماسه را کلید زدند و طرفداران خون‌گرم هر یک که شور و شوق آفریدند و مردم عزیز که با حضور خود چشم دنیا را خیره کردند تشکر و برای آنها دعا می‌کنیم.

وی افزود: امیدوارم رقابت انتخابات دیروز رفاقت در انجام وظایف فردا جهت تحقق آرمان‌ها و عهد و پیمان‌های جدید باشد که الْبَرَکَةَ مَعَ الْجَماعَةِ.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار