رئیس دانشگاه بیرجند گفت: رئیس کتابخانه ملی ایران از کتابخانه مرکزی دانشگاه بیرجند بازدید کرد.
کد خبر: ۴۲۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 17 May 2017
خلیل خلیلی در نشستی که پس از این بازدید برگزار شد پیشینه علمی و فرهنگی بیرجند از مدرسه شوکتیه تا دانشگاه بیرجند و سابقه بیش از چهل سال فعالیت این دانشگاه را معرفی کرد.

رئیس دانشگاه بیرجند ضمن برشمردن مزایا و توانمندی‌های علمی و پژوهشی دانشگاه، بر کارکردهای اجتماعی و فرهنگی و نقش آموزش عالی در نگهداشت جمعیت در منطقه مرزی شرق کشور تأکید کرد.

وی از کتابخانه مرکزی دانشگاه بیرجند به عنوان کتابخانه‌ای با ظرفیت خدمات دهی به استان خراسان جنوبی یاد کرد و ضرورت توجه بیشتر از سوی سازمان کتابخانه ملی را خاطر نشان ساخت.
اشرف بروجردی نیز با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه بیرجند در خصوص گسترش تعاملات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با این دانشگاه قول مساعد داد.

لیلی سیفی رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه بیرجند نیز گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه بیرجند در سال 1354 همزمان با تأسیس دانشگاه شروع به فعالیت کرده و هم اکنون با حضور 14 نفر کارمند در فضایی به وسعت چهار هزار مترمربع در سه طبقه با منابع فارسی و لاتین اعم از کتاب و نشریات کاغذی و مجازی خدمات گسترده و متنوعی را به دانشجویان و اعضای هیئت علمی و مراجعان از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی خراسان جنوبی ارائه می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار