رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه با توکل به خداوند انتخابات یک مرحله‌ای و پیروز میدان رئیسی است گفت: با کناره‌گیری قالیباف محبوبیت رئیسی و سقوط آرا روحانی در حال افزایش است.
کد خبر: ۴۲۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 17 May 2017
وی با بیان اینکه از ساعت 14:30 دقیقه دیروز عصر ستادهای قالیباف در استان به ستادهای ما ملحق شدند افزود: خوشبختانه وفاق و همکاری زیاد برقرار است و دوستان در ستاد قالیباف خود پیش‌دستی کرده و ‌به ستاد حجت‌الاسلام رئیسی آمده و در کنار هم همه تبلیغات می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در خراسان جنوبی گفت: با کناره‌گیری قالیباف همان طور که از سراسر کشور اخبار شنیده می‌شود اوضاع یکباره متحول شد هرچند از هفته گذشته شیب ملایم صعودی برای حجت‌الاسلام رئیسی و شیب ملایمی از سقوط برای روحانی بوده است اما از روز گذشته این صعود برای حجت‌الاسلام رئیسی افزایش یافته است.

مختاری افزود: ‌استقبال مردم در حمایت از حجت الاسلام رئیسی بسیار افزایش یافته و طرفداران قالیباف هم به جمع طرفداران حجت‌الاسلام رئیسی پیوستند که این هماهنگی و انسجام شک بزرگی را به جبهه مخالف وارد ساخت.

وی بیان کرد: این هماهنگی و حمایت و شورآفرینی انرژی‌ها را در ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی افزایش داده و ما پوسترهایی را چاپ کرده بودیم تا در دو روز پایانی توزیع کنیم اما شب گذشته به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم تمامی این پوسترها به اتمام رسید.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در خراسان جنوبی گفت: در کنار این انرژی و روحیه مضاعف باید حواسمان باشد که نفوذیان امنیت فضای انتخاباتی را بر هم نزنند.

مختاری افزود: تصور داشتیم انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود اما با کناره‌گیری قالیباف که جا دارد از این درایت به موقع او قدردانی کنیم و با توکل به خدا در همان دور اول انتخابات حجت الاسلام رئیسی پیروز خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار