فرماندار شهرستان بشرویه با اعلام آمادگی ۱۰۰درصدی برای برگزاری انتخابات گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حداکثری خود حماسه ای بزرگ را رقم بزنند.
کد خبر: ۴۲۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 13 May 2017
علیرضا زمان زاده فرماندار شهرستان بشرویه بیان کرد: امسال در ۲۹ اردیبهشت ماه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام خواهد شد که بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: از سال گذشته اقدامات اجرایی توسط فرمانداری و نهاد های دولتی برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات در سال ۹۶ صورت گرفت.

زمان زاده افزود: اجرای تشکلات هیئت های اجرایی برای تایید صلاحیت کاندیداها از جمله این اقدامات بود که با دقت و حساسیت بسیاری صورت گرفت .

وی ادامه داد: ما در هیئت اجرایی صلاحیت تمام اعضا و کاندیدا ها را انجام دادیم و نتایج آن به صورت محرمانه ارائه شده است و کاندیداها با شروع زمان تبلیغات می توانند اقدامات و تبلیغات خود را انجام دهند.

فرماندار شهرستان بشرویه در ادامه اظهار داشت: درحال حاضر مسیر ها و شعب اخذ رای شناسایی و مشخص شده که در شهر بشرویه  و ارسک ۳۲ شعبه اخذ رای خواهد بود که در دو بخش مرکزی و ارسک برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی بیان کرد: افرادی که مایل به همکاری و همیاری با ستاد انتخابات بوده اند شناسایی و چینش شده اند که همه آنها در  روزهای نزدیک به برگزاری انتخابات دوره های آموزشی را طی خواهند کرد.

زمان زاده بیان کرد: در هر حوزه ۷ نفر کار اخذ آرا را انجام خواهند داد که تمامی گروه ها مجددا دوره های آموزشی را سپری خواهند کرد و در همین راستا تمامی ادارات موظف شده اند تمامی تجهیزات را در اختیار  قرار داده و برای همکاری برای انجام این انتخابات آمادگی صد درصدی داشته باشند.

فرماندار شهرستان بشرویه گفت: اقدامات بسیار خوبی در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای انجام شده که این امر با همکاری ائمه جماعات در شهر و روستا صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امید است با تبلیغ گسترده برای حضور حداکثری مردم حتما شاهد حضور پررنگ آنها در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار