بشرویه_امام جمعه شهرستان بشرویه پیروز حقیقی در انتخابات را مردم دانست و گفت: با حضور حداکثری در پای صندوق های رای به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفته و مشت محکمی بردهان دشمنان نظام بکوبیم.
کد خبر: ۴۲۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 13 May 2017
حجت الاسلام محمد شمس الدین  در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک عید بزرگ نیمه شعبان گفت: در این شب ها بایستی بیش از پیش برای ظهور حضرت حجت(عج) دعا کرد  چرا که امام زمان در جامعه ای ظهور پیدا خواهند کرد که آن جامعه خواستار ایشان بوده و بستر ظهور را فراهم کرده باشد.

امام جمعه شهرستان بشرویه بیان کرد: مصادیق اصلی برای ظهور امام زمان (عج) این است که بر گفتار و کردار اولیای خدا واقف باشیم و بر دستورات الهی جامع عمل پوشیده وبایستی در برابر ظلم سکوت نکرد و در مقابل آن قیام نمود.

وی اظهار داشت: قطع صله رحم از جمله عواملی ست که سبب ناراحتی دل امام زمان (عج) می گردد و ما امروز با افزایش گرفتاری های افراد شاهد کاهش رفت و آمدهای خانوادگی و احوالپرسی های برادرانه از یکدیگر هستیم که متاسفانه این خود کمی زمینه ظهور را کمرنگ تر کرده است.

حجت الاسلام شمس الدین  تاکید کرد: ما مؤمنان باید با دعا برای سلامتی و ظهور حضرت حجت(عج) زمینه ظهورش را فراهم کنیم تا ریشه فساد و ظلم از بلاد های مسلمانان و جهان کنده شود.

وی نیز با اشاره به سنت برات هم گفت: این یک سنت حسنه است که در این روز با گرامی داشت یاد و خاطر عزیزان از دست رفته به دنبال خشنود کردن دل مومنان در گذشته در شب میلاد امام زمان(عج) می شویم.

حجت الاسلام شمس الدین در ادامه خطبه های این هفته ضمن تبریک مجدد میلاد منجی عالم بشریت افزود: ابراز ارادت و برگزاری مراسمات میلاد حضرت حجت (عج) اقدامی بسیار ارزشمند است که خوشبختانه در شهرستان بشرویه با خواندن دعای فرج و دعای کمیل این مراسمات پررنگ تر و بستر ظهور توسط مردم متدین فراهم می شود.

وی گفت: زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) از دوران کودکی باید در بین فرزندان ما  ترویج شود و می بایست همه مردم آماده ظهور شوند.

امام جمعه شهرستان بشرویه در ادامه با اشاره به مسائل سیاسی کشور و امضا توافق نامه ۲۰۳۰ که کاری خلاف بود گفت: متاسفانه اعضای هیأتی که این توافق نامه را اجرا کردند  درخواب غفلت بودند که طی این توافق نامه یعنی اسرائیلی ها بایستی برای فرزندان ما تصمیم بگیرند که انجام این توافق نامه جای سوال دارد و اعتراض حزب ها و فرهنگیان کشور را در پی داشته است.

حجت الاسلام شمس الدین بیان کرد: یکی از مهمترین مسائل حیاتی کشور مسئله انتخابات است و می بایست این تکلیف الهی و سفارش رهبری با حضور حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح لبیک گوییم.

وی افزود: دشمنان داخلی و خارجی آماده شده اند تا محیط زندگی و معیشت مردم را زیر سوال ببرند و از حضور پرشور آنان در انتخابات پیش رو جلوگیری کنند و بعضا با ورود در مسائل دینی و اصل نظام،سعی بر بهم زدن وحدت ملت دارند.

حجت الاسلام شمس الدین اظهار داشت: ما نباید از نظام و خط مشی رهبری و ولایی دور شویم و آنهایی که زندگانی آمریکایی و ترکیه ای میخواهند فتنه گر هستند و باید مراقب این فتنه گران بود.

امام جمعه بشرویه بیان کرد: پیروز حقیقی در انتخابات مردم هستند.

وی اظهار داشت: کار جهادی و ولایی، نگاه به داخل و تولید داخل تنها خواسته مردم است و هر کاندیدای پیروز این انتخابات این دو مقولات را نباید فراموش کند.

حجت الاسلام شمس الدین همچنین در پایان به مناسبت های هفته و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) هم اشاره کرد و گفت: حضور این سربازان در جای جای دنیا ،کشور و شهرهای کوچک نشان از آن دارد که این سرزمین ، سرزمین حجت خدا است که در این راه هم شهیدان زیادی تقدیم به این نظام و انقلاب کرده اند از جمله حادثه اخیر ترور مرزبانان  که دل مسلمان را داغ دار کرد.

امام جمعه شهرستان بشرویه بیان کرد: استکبار و سعودی ها برای به خطر انداختن مرزهای داخلی و دریایی ایران سعی بر نا امنی ها ییدارند که باز هم با بیداری نیروهای نظامی وحتی بسیجیان رو برو می شوند.

وی تاکید کرد: آنچه که می تواند دشمن را مأیوس کند حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و بهره گیری از راهنمایی های علمای اسلام خواهد بود که باردیگر مشت محکمی بر استکبار خواهند زد.

روز بزرگداشت فردوسی، ارتحال آیت الله بهجت مرد  و عارف بزرگ ، روز ارتباطات و روابط عمومی ها، روز بزرگداشت خیام نیشابوری  و روز میراث فرهنگی از جمله مناسبت هایی بود که به آن  اشاره شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار