رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت وی برپایه راستی و درستی خواهد بود گفت: بعد از مناظره دوم رغبت مردم استان خراسان جنوبی به سمت میرسلیم افزایش یافت و طبق گفته‌ها بنا است وی تا پایان رقابت انتخابات در عرصه باقی بماند.
کد خبر: ۴۱۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 07 May 2017
محمد قریب در نشست خبری اظهار داشت: میرسلیم یکی از 6 کاندیدایی است که امروز در کشور مطرح است و دیدگاه‌های او در مناظرات اول و دوم دیده شد و دارای نظرات کارشناسی بود.

وی افزود: میرسلیم یکی از شخصیت‌هایی صاحب‌نظر است که در بیشترین عرصه‌های خدمت‌رسانی فعال بوده و در عرصه‌های فرهنگی و آموزشی تجربه بالایی دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در خراسان جنوبی گفت: میرسلیم استاد دانشگاه است و از نخبگانی است که در مدت خدمت از ابتدای انقلاب در عرصه‌های مختلف توانمندی خود را به خوبی نشان داده است و طراحی موتورملی، ماشین ملی یکی از کارهایی است که او طراحی آن را بر عهده داشته است.



قریب با بیان اینکه  میرسلیم مسئولیت وزارت ارشاد را در زمان ریاست جمهوری رهبرمعظم انقلاب برعهده داشت، افزود: او ریاست نهاد رهبری را هم برعهده داشته و یکی از مفسران قرآن کریم است.

دولت میرسلیم بر پایه درستی و راستی بنا می‌شود

وی با اشاره به دیگر ویژگی‌های میرسلیم اظهار داشت: در حوزه سیاسی یکی از نخبگان سیاسی و تشکیلات حزب موتلفه است و با توجه به مناظرات اول و دوم توانست با صداقت خود را به مردم نشان دهد و در دولت خود اعلام کرده است که دولت او براساس راستی و درستی خواهد بود.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در خراسان جنوبی گفت: اگر مردم نسبت به میرسلیم اقبال نشان دهند او در دولتش با مردم صادق خواهد بود و در تمامی عرصه‌های خدمت‌رسانی تلاش خواهد کرد زیرا او با توجه سخنان در مناظره  بحث‌های انتقادپذیری را مطرح و احترام خاصی برای اقوام، مذاهب، حقوق شهروندی قائل است.

قریب با بیان اینکه اشتغال، کار، توجه به مشکلات جوانان و موضوعات امنیتی و دفاعی کشور جزو برنامه‌های میرسلیم است افزود: حزب موتلفه از 15 سال گذشته توانسته است برنامه خود را از استان‌های مختلف کشور تهیه کند و نماینده این حزب امروز در کاندیدای ریاست جمهوری با برنامه کامل وارد عرصه رقابت شود.



3 ستاد انتخاباتی میرسلیم در خراسان جنوبی فعال است

وی با بیان اینکه در حال حاضر 3 ستاد انتخاباتی میرسلیم در خراسان جنوبی فعال است اظهار داشت: ستاد میرسلیم در شهرستان‌های بیرجند، قاین و نهبندان دایر و فعالیت‌ها در این سه ستاد انجام می‌شود و مابقی شهرستان‌های خراسان جنوبی از طریق این ستاد برنامه‌ریزی خواهند شد.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در خراسان جنوبی گفت: تلاش داریم تا با کمترین هزینه بتوانیم در عرصه‌های اطلاع‌رسانی گام برداریم و با برنامه‌ریزی‌های مختلفی که حزب موتلفه دارد و با توجه به توانمندی و شایستگی میرسلیم قرار شد از طرف این حزب او در عرصه انتخابات حضور یابد.

احتمال سفر میرسلیم به خراسان جنوبی وجود دارد

قریب در پاسخ خبرنگار مبنی بر سفر میرسلیم به استان افزود: میرسلیم تلاش دارد تا در فرصت باقی مانده به بیشتر استانها سفر کند و ما هم انتظار داریم تا به خراسان جنوبی از نزدیک سفر کند اما اگر بنا به دلایلی این سفر فراهم نشد نماینده‌ای از سوی او به استان خواهد آمد.

میرسلیم تا پایان رقابت حضور دارد

وی بیان داشت: تفکر میرسلیم با حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف فاصله‌ای زیاد ندارد اما آنچه که در حال حاضر اعلام شده است، فعلا بنا است تا آخرین مرحله از انتخابات در صحنه رقابت حضور داشته باشد اما شرایط زمانی ایجاد خواهد کرد که ائتلاف صورت گیرد یا انجام نشود.



رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در خراسان جنوبی گفت: حضور در انتخابات از سوی حزب موتلفه یک تکلیف بود تا مردم در مشارکت انتخابات حضور یابند زیرا احزاب در حماسه‌های مردمی نقش زیادی دارند و مردم هم قسمتی از تصمیمات احزاب برایشان قابل قبول است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای که از فرمایشات مقام معظم رهبری است که جزو دغدغه‌های حزب موتلفه است.

قریب با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات سبب افزایش قدرت نظام می‌شود افزود: گاهی در یک مقطع زمانی احزاب و تشکیلاتی مانند عرصه انتخابات خیلی خود را مطرح می‌کنند، اما بعد از انتخابات دیگر از آن حزب خبری نیست اما حزب موتلفه ریشه در قبل از انقلاب اسلامی دارد و همزمان با نهضت امام خمینی(ره) شکل گرفته و بسیاری از یاران امام در این حزب توانستند خدمت‌رسانی کنند.

حزب موتلفه ساختار و ماهیت خود را حفظ کرده است

وی بیان داشت: حزب موتلفه با توجه به شرایط خود یکی از احزاب که جمهوری اسلامی ایران را قبول دارد است و توانسته در طول این سال‌ها ساختار و ماهیت اصلی خود را حفظ کند.



خانه احزاب در خراسان جنوبی تشکیل نشد

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در خراسان جنوبی گفت: برخی از مسئولان در جامعه در یک برهه خاص تنها به فکر یک اتفاق و جریان می‌افتند به عنوان مثال یک ماه قبل از انتخابات مطرح شد تا در استان خراسان جنوبی خانه احزاب راه‌اندازی شود اما در واقع می‌توان گفت تشکیل خانه احزاب کار درستی است اما نه اینکه بخواهیم تنها یک ماه مانده به انتخابات در استان این امر را اجرایی سازیم.

قریب افزود: ما معتقدم خانه احزاب باید براساس قوانین و مقررات تشکیل شود که در این راستا مجموعه اصولگرایان در خراسان جنوبی در تشکیل خانه احزاب در استان بنا به شرایطی رغبت پیدا نکردند.

وی با بیان اینکه تعدادی از اعضای ما در عرصه شوراهای اسلامی خراسان جنوبی حضور دارند اظهار داشت: اگر شاخصه‌هایی که مدنظر است اعضای داوطلب شوراهای اسلامی رعایت کنند از آنها حمایت خواهیم کرد و آنها باید اساس‌نامه، تعهد نامه ما را بپذیرند تا ما بتوانیم از آنها حمایت کنیم که در این راستا در شورای شهر بیرجند 5 کاندید از جریان حزب موتلفه حضور دارند.

رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در خراسان جنوبی گفت: بعد از مناظره روز گذشته رغبت مردم به سمت میرسلیم در کشور و در استان خراسان جنوبی افزایش یافته است و در زمینه تشکیل ستادهای این کاندیدا هزینه‌های او را حزب موتلفه تامین می‌کند که در این راستا محدودیت‌هایی وجود دارد و تلاش می‌شود برای معرفی میرسلیم از رسانه ملی و رسانه‌ها که مردم رصد می‌کنند اطلاع رسانی دنبال شود.

بیش از 700 عضو شناسنامه‌دار در حزب موتلفه خراسان جنوبی وجود دارد

قریب افزود: هر شش ماه برنامه جامع و بانک اطلاعاتی از مدیران استانی و شهرستانی به حزب موتلفه ارسال می‌شود و وجود این بانک اطلاعاتی می‌تواند در زمینه مختلف تاثیرگذار باشد و در استان خراسان جنوبی حزب موتلفه دارای 700 عضو شناسنامه‌دار است و طرفداران زیادی هم داریم که شناسنامه ندارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار