پیشکسوت دفاع مقدس خطاب به مسئولان گفت: شما غفلت کرده اید که اگر غفلت نمی شد امروز بحران اقتصادی و دیگر مشکلات را در کشور نداشتیم.
کد خبر: ۴۱۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 26 April 2017
امیر خلبان محمد کریم عابدی در مراسم گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهارکرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با دشمن جنگیدند و امروز نیز روستاها را گلستان کرده اند و اقتدار ایران را به نمایش گذاشته اند.

وی با بیان اینکه  ما با شعار  نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی انقلاب کردیم، گفت:  تا وقتی زنده ایم این شعار را خواهیم داشت بنابراین هر مسئولی که نمی تواند خود را با این شعار تطابق دهد میدان را به دیگری بدهد.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم به مسلمانان در عراق، سوریه و فلسطین کمک کنیم، بیان داشت: آمریکا از دیرباز برای براندازی نظام جمهوری اسلامی توطئه چینی کرده و چند کار را در دستور داشت.

وی گفت: آمریکا در کودتای نوژه ، حمله مخفیانه به طبس و دیگری با استفاده از صدام در هشت سال جنگ به دنبال نابودی ایران بود که در هر سه برنامه شکست خورد.

 وی خطاب به مسئولان گفت: شما غفلت کرده اید که اگر غفلت نمی شد امروز بحران اقتصادی و دیگر مشکلات را در کشور نداشتیم.

عابدی گفت: کشور ایران اسلامی باید مدینه فاضله و الگویی برای جهانیان باشد که در این امر نیز غفلت کرده ایم.

پیشکسوت دفاع مقدس و از شاهدان عینی حادثه صحرای طبس گفت: خانواده شهدا معلمان و اساتید نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار