امام جمعه طبس با اشاره به پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت: این روز به عنوان روز طبس در تقویم رسمی کشور به ثبت برسد.
کد خبر: ۴۱۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 26 April 2017
حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهارکرد: حادثه ۵ اردیبهشت آمریکا را با ذلت و خواری به زمین زد و باید این مراسم هرچه باشکوه تر برگزار کنیم و جهان را متوجه این حادثه مهم سازیم.

وی ادامه داد: نسل هایی که در دوران نبوده اند و نسل هایی که در آینده خواهند آمد باید با این حادثه آشنا شوند.

وی بیان کرد: مردم و جوانان ما باید بدانند اگر جامعه ای با خدا باشد و در راه خدا جهاد و تلاش کند خداوند آنها را تنها نمی گذارد و در هر شرایطی تمامی موجودات خود را برای کمک به آنها می فرستد. همان طور که ابابیل را برای ابرهه و شن ها را برای شکست آمریکا مامور کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه پیام های زیادی را برای جهانیان دارد،گفت: امروز که در اینجا حضور داریم افراد ی پیام های زیادی را در همین رابطه به امریکا صادر می کنند.

امام جمعه طبس بیان کرد: مردم هر ساله برای بزرگذاشت در صحرا حضور پیدا می کنند و فریاد مرگ بر آمریکا را کوبنده تر می گویند که این موجبات ذلت هرچه بیشتر آمریکا را فراهم می کند.

وی از مسئولان خواست تا روز ۵ اردیبهشت به عنوان روز طبس در تقویم رسمی کشور به ثبت برسد.

مهاجریان مقدم عنوان کرد: موزه عبرت هرچه زودتر در شهرستان طبس تاسیس شود و وسایل و ابزاری که از آمریکا باقی مانده در این موزه قرار گیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار