همسر شهید محمد منتظر القائم گفت: شهید منتظر القائم عاشق شهادت بود، شهامتش زیاد بود و با گذشت ۳۷ سال از شهادت همسرم، اما هر سال در سالگرد حمله آمریکا در ‌طبس، به اینجا می‌آیم تا آرامش یابم.
کد خبر: ۴۱۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 26 April 2017
مدرس ثانوی در حاشیه مراسم گرامیداشت  سالروز حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدا حیات دارند و تمامی مردگان بعد از مراسم چهلم و سال، فراموش می‌شوند، اما شهدا هیچگاه فراموش شدنی نیستند.

وی با بیان اینکه شهدا حیات ابدی دارند، افزود: شهید منتظر القائم عاشق شهادت بود، شهامتش زیاد بود و با گذشت 37 سال از شهادت همسرم، اما هر سال در سالگرد حمله آمریکا در ‌طبس، به اینجا می‌آیم تا آرامش یابم. 

همسر شهید منتظر القائم گفت: حضور در صحرای طبس تداعی‌کننده اخلاقیات، همسر شهیدم است و او همیشه به من نصیحت می‌کرد حجابم را رعایت و رهرو واقعی امام و شهدا باشم.

مدرس ثانوی با بیان اینکه شهید منتظر القائم تاکید داشت از شهادتم ناراحت نباش، افزود: شهدا نزد خدا روزی می‌خورند، باید سیره عملی و روش رفتاری شهدا را سرمشق خود قرار دهیم و از آن جایی که راه شهدا با حضور مدافعان حرم ادامه دارد،نسل سوم انقلاب باید راه شهدا را الگوسازی کنند.

وی با اشاره به انتخابات اظهار داشت: همان طور که در رسانه ها مطرح می‌شود، مردم باید در انتخابات، انتخابی اصلح داشته و فردی را انتخاب کنند که مدیر،مدبرو شیعه اثنی عشری باشند. 

همسر شهید محمد منتظر القائم گفت: فردی که برای ریاست جمهوری انتخاب می شود، باید ایرانی‌الاصل بوده و بتواند حافظ کشور باشد، مردم باید کسی را انتخاب کنند که طاغوت‌گرا نبوده، به مردم بپردازد، در راستای گره گشایی از مشکلات مردم گام بردارد و از همه مهم تر بتواند برای جوانان اشتغال ایجاد کند.

مدرس ثانوی افزود: کاندید ریاست جمهوری که مردم به او رای می دهند،باید عاشق کار،خدمت برای مردم باشد و بتواند در جامعه اشتغال ایجاد کند.

وی با بیان اینکه رسانه های معاند انقلاب در صدد هستند در انتخابات ایران را به گونه ای که میل آنها است پیش روند و آنها از ابتدا دشمن نظام و انقلاب، بوده و هستند گفت: باید مردم در برابر آنها هوشیار بوده و انتخابی آگاه و اصلح داشته باشند. 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار