استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم حفظ شان و مقام والای معلم در جامعه، گفت: باید تلاش کنیم تا دغدغه های مالی و صنفی فرهنگیان حل شده تا از این نظر هیچ دغدغه ای نداشته باشند.
کد خبر: ۴۱۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 23 April 2017
علی اکبر پرویزی شنبه شب در شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از سرمایه های مهم کشور بوده که هرچقدر برای آن هزینه کنیم یک سرمایه گذاری برای اینده کشور خواهد بود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش در همه حوزه ها تاثیر داشته و از این رو آینده کشور به این حوزه وابسته است.

استاندار خراسان جنوبی بر لزوم حفظ شان و مقام والای معلم در جامعه تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا دغدغه های مالی و صنفی فرهنگیان حل شده تا معلمان از این نظر هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

پرویزی اضافه کرد: در سال گذشته دولت کمک های خوبی به حوزه فرهنگی کشور کرده است با این وجود هنوز هم مشکلات و کمبودهای این بخش زیاد است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دولت اقدامات خوبی برای مناسب سازی حقوق بازنشستگان، عنوان داشت: در این راستا در سال جاری بالغ بر سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح حقوق بازنشستگان اختصاص یافته است.

استاندار خراسان جنوبی همچنین به هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و گفت: باید برنامه های پیش بینی شده در این هفته از لحاظ کمی کاهش یافته اما کیفیت آن بالاتر رود تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

پرویزی با بیان اینکه استانداری برای کمک به پروژه های مالی آموزش و پرورش امادگی کامل دارد، بیان داشت: باید به پروژه های این حوزه اعتبار خوبی اختصاص یابد تا امسال به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: در این راستا نیاز است تا بر اساس اولویت بندی پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفته و امسال به طور کامل اجرا شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار