معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت:جامعه همواره در حال غفلت است و بستر پذیرش تفکرات ناب فراهم نیست.
کد خبر: ۴۱۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 22 April 2017
محمد حسینی در مراسم رونمایی از طرح «آماز» با بیان اینکه غفلت موجب آسیب زدن به جامعه می شود، اظهار کرد: متاسفانه هیچ گاه بستر تفکرات دلسوزانه افراد صاحب نظر در جامعه مورد توجه قرار نمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه جامعه همواره در حال غفلت است و بستر پذیرش تفکرات ناب فراهم نیست، افزود: همه دستگاه ها سال ها کار می کنند و آمار ارائه می دهند اما هنوز نتوانسته اند اتفاق قابل شایسته و تقدیری را رقم بزنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارخراان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه امروزه فکر ها درون سازمانی و بخشی نگر شده است، گفت: اگر همه سازمان ها بخواهند تنها به دنبال اقدامی برای ثبت شدن آن به اسم خودشان باشند مشکلات جامعه روز به روز افزایش پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه در راستای اقدام خیری اگر دیگر بخش ها کمک نکنند هیچ دستگاهی به تنهایی نخواهد توانست موفق باشد، بیان کرد: اگر نگاه جمعی در جامعه به وجود نیاید و تنها اجرای برنامه ملاک باشد به هیچ جایی نخواهیم رسید.

حسینی با بیان اینکه سازمان بهزیستی در استان سازمانی بسیار توانمند بوده است اما هنوز نتوانسته آن گونه که باید برنامه های خود را به نتیجه برساند، تصریح کرد: بعد از این همه آمار و کار اما هنوز جامعه در حال پاشیدگی است.

وی با اشاره به اینکه اگر در بخش های اداری با استفاده از آموزه های دینی درست برخورد کنیم مشکلی نخواهیم داشت، افزود: با توجه به اینکه استان خراسان جنوبی استانی فرهنگی است امیدواریم بتوانیم در جهت کاهش آسیب های اجتماعی به عنوان یک الگو برای دیگر استان ها قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه انتقال مطلب به مخاطب بسیار مهم است، اظهار کرد: سازمان بهزیستی باید از افراد خبره برای انتقال مطالب آموزشی و مشاوره ای به افراد استفاده کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار