مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سرایان گفت: در سال گذشته ۱۸ هزار و ۹۰۰ مترمکعب آب با تانکر به روستاهای این شهرستان حمل شده است.
کد خبر: ۴۱۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 22 April 2017
جواد ذبیحی اظهار داشت: روستاهایی که با مشکل کمبود آب روبه‌رو شده و یا از داشتن شبکه لوله‌کشی محروم هستند از طریق تانکر و به صورت سیار آبرسانی می‌شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 12 روستای سرایان با جمعیتی معادل 589 خانوار به صورت سیار و از طریق تانکر آب حمل می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سرایان بیان کرد: در طول سال گذشته حجمی معادل 18 هزار و 900 مترمکعب آب با تانکر به روستاهای این شهرستان حمل شده است.

ذبیحی با اشاره به رفع اتفاقات انجام شده توسط امور آب و فاضلاب سرایان در سال گذشته گفت: در طول سال گذشته 430 مورد رفع اتفاقات صورت گرفته است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سرایان گفت: در سال گذشته این  امور 444 مورد انشعاب را بازسازی و کنتور را تعویض کرده است.

 ذبیحی اظهار داشت: براساس آمار سال 90، 3 هزار و 101 خانوار معادل 5 هزار و 50 نفر در سطح شهرستان سرایان زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی هستند.

وی با اشاره به تعداد مشترکان امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سرایان تصریح کرد: در حال حاضر مجموع مشترکان آب امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان 5 هزارو 350 مشترک وتعداد مشترکان فاضلاب 207 مشترک هستند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سرایان از واگذاری 156 انشعاب آب توسط این امور در سال گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: همچنین در طی سال گذشته 6 انشعاب فاضلاب نیز توسط امور آب و فاضلاب روستایی به مشترکان واگذار شده است.

ذبیحی با بیان اینکه یکی از اقدامات امور آب و فاضلاب روستایی در طول سال بازسازی انشعابات و تعویض کنتورها به منظور جلوگیری از هدررفت آب است بیان کرد: در سال گذشته امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سرایان در این راستا تعداد 444 مورد انشعاب را بازسازی و کنتور را تعویض کرده است. 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار