مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی از تأیید صلاحیت ۵ هزار و ۴۱۷ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستای استان خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 22 April 2017
عباسعلی بهاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بررسی صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در استان خراسان جنوبی توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت به پایان رسیده است و از مجموع 5 هزار و 483 داوطلب تایید صلاحیت شده در مرحله هیئت‌های اجرایی 66 نفر رد صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه 160 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای سطح استان انصراف داده‌اند تصریح کرد: در مرحله بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی، مجموعاً 5 هزار و 483 نفر تایید صلاحیت شده بودند که از این تعداد 656 نفر داوطلب عضویت در شورای شهر و 4 هزار و 827 نفر داوطلب عضویت در شورای روستاهای استان بوده‌اند.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مرحله بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت‌های نظارت، شهر طبس با تعداد 138 نفر تایید صلاحیت شده بیشترین آمار تایید صلاحیت شده‌ها را برای انتخابات شورای شهر دارا است ادامه داد: شهر بیرجند نیز با تعداد 15 نفر رد صلاحیت شده در مرحله بررسی توسط هیئت‌های نظارت بیشترین رد صلاحیت شدگان را دارا است.

بهاری با بیان اینکه مراتب تأیید یا رد صلاحیت تمام داوطلبان برابر برنامه زمان‌بندی انتخابات امروز از طریق بخشداری و فرمانداری‌های مربوطه به آنان ابلاغ می‌شود خاطرنشان کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده در هیئت‌های اجرایی و نظارت از تاریخ 3 اردیبهشت ماه 96 به مدت 4 روز فرصت شکایت دارند.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان رد صلاحیت شده روستا می‌توانند به هیئت نظارت شهرستان مربوطه و داوطلبان رد صلاحیت شده شهر به هیئت نظارت استان شکایت کنند گفت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت همزمان 29 اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار