فرمانده سپاه سربیشه گفت: با توجه به اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم بسیج ایجاد آمادگی رزمی و جسمانی است در این راستا رزمایش بیت‌المقدس در منطقه عمومی سربیشه در روزهای ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 19 April 2017
سروان محسن کاری در سربیشه اظهار داشت: رزمایش بیت‌المقدس در روزهای 31 فروردین و اول اردیبشهت ماه سال جاری در منطقه عمومی سربیشه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مرز مشترک سربیشه با کشور افغانستان گفت: برنامه‌هایی که در این رزمایش اجرا می‌شود برای مقابله با تهدیدات پیش‌بینی شده از این همجواری است و هدف از برگزاری این رزمایش نیز حفظ آمادگی و افزایش بنیه دفاعی و نظامی بسیجیان است.

فرمانده سپاه سربیشه بیان کرد: دفاع از کوی و برزن، حفظ و نگهداری مرکز شهر و عملیات تأخیری و امداد و نجات سه مأموریتی است که در این رزمایش انجام می‌شود.

کاری خاطرنشان کرد: کلاس‌های تربیتی و بصیرتی، پیاده‌روی و رزم شبانه، نشست‌های بصیرتی، تشکیل حلقه‌های صالحین و برپایی صبحگاه مشترک از دیگر برنامه‌های جانبی این رزمایش است.

وی یادآورشد: شرکت عموم مردم در روز جمعه در منطقه عمومی سربیشه برای تماشای این رزمایش بلامانع است و سرویس برای رفت و آمد همشهریان نیز در آن روز مهیا شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار