استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه آموزش به عنوان رکن اصلی در تمامی مباحث نظامی قرار گیرد گفت: همچنین هماهنگی بین نیروهای نظامی و انتظامی باعث تاثیرگزاری بیشتر اقدامات در حوزه‌های امنیتی است.
کد خبر: ۴۰۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 18 April 2017
سید علی‌اکبر پرویزی ظهر امروز در جمع فرماندهان ارتش ضمن گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در تمامی عرصه‌ها اقتدار و صلابت خود را به منصه ظهور رسانده است.

وی افزود: ارتش همواره رکن اصلی دفاع از مرزهای ایران اسلامی است و هر روز بر قدرت آن افزوده می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ارتش در سالهای پس از جنگ تحمیلی به طرق مختلف در راستای ارتقای توان دفاعی و نظامی خود تلاش کرده و در این راه به توفیقات بسیار خوبی نیز دست یافته است.

مقام عالی دولت در استان گفت: ارتش همواره با تبعیت از منویات امام راحل(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت حراست از کیان ایران اسلامی و ارزش‌های انقلاب و نظام از تمام توان خود استفاده کرده است.

پرویزی به نقش مهم ارتش در دوران 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: تقدیم شهدای بی‌شماری که ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیم انقلاب کرده گواه صادقی بر نقش، اهمیت و جایگاه والای ارتش در توفیقات به دست آمده در دوران جنگ تحمیلی است.

وی هماهنگی بین نیروهای نظامی و انتظامی را موجب تاثیرگزاری بیشتر اقدامات در حوزه‌های امنیتی دانست و تصریح کرد: امروز امنیت جامعه مرهون تلاش و همکاری بسیار خوب نیروهای مختلف نظامی و انتظامی از جمله ارتش قهرمان است.

استاندار خراسان جنوبی آموزش را رکن اصلی در تمامی مباحث از جمله مباحث نظامی دانست و تصریح کرد: از آنجا که پادگان‌های مستقر در استان آموزشی هستند باید در جهت تقویت این امر به طرق مختلف اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: از جمله نکات مثبت ارتش عدم ورود به مباحث سیاسی و فعالیت در جریانات سیاسی است که این امر به افزایش اقتدار و قدرت ارتش کمک کرده و خواهد کرد.

پرویزی با بیان اینکه این امر به معنی نداشتن تفکر سیاسی و یا عدم گرایشات سیاسی نیست گفت: طبق رسالتی که ارتش بر دوش دارد از ورود به مباحث سیاسی و موضع‌گیری‌های سیاسی پرهیز می‌کند که این امر موجب شده تا مردم نگاهی فراسازمانی به این نهاد مهم داشته باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار