وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دولت تدبیر و امید ۲۸۵ میلیارد ریال در بخش‌های توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ICT شهرستان طبس سرمایه‌گذاری شده است و تا پایان کار دولت ۷۰ میلیارد ریال دیگر نیز سرمایه‌گذاری می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 17 April 2017
محمود واعظی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان طبس اظهار داشت: با پیشرفت علوم و گسترش زیرساخت‌ها در حوزه شهرستان طبس، ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان به سرمایه‌هایی گرانبها تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت شهرستان طبس گفت: این شهرستان از دو دیدگاه تاریخی و موقیعت خاص جغرافیایی به عنوان معبری برای ارتباط با سایر مناطق کشور مورد توجه  است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اولویت کاری دولت در شهرستان طبس را جلوگیری از مهاجرت نخبگان و جوانان دانست و با اشاره به نامگذاری سال تصریح کرد: اگر همین شعار به عنوان یک دستورالعمل در این شهرستان مورد توجه قرار گیرد قطعاً آینده‌ای درخشان در انتظار این منطقه و شهرستان خواهد بود.

واعظی به مقایسه پهنای باند اینترنت در شرایط فعلی با ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید در شهرستان طبس پرداخت و افزود: پنهای باند اینترنت در طول این مدت در شهرستان طبس 5 برابر شده است همچنین شبکه انتقال 4 برابر و تعداد مشترکین اینترنت نیز در این شهرستان 5 برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید در شهرستان طبس 285 میلیارد ریال در بخشهای توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ICT سرمایه گذاری شده است گفت: تا پایان دولت 70 میلیارد ریال دیگر نیز به این مبالغ اضافه خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: 83 روستای شهرستان طبس تا پایان دولت به اینترنت متصل می‌شوند و در 18 روستا نیز توسعه شبکه تلفن ثابت را خواهیم داشت همچنین شهر دیهوک تا چند ماه آینده از نسل 4 اینترنت برخوردار خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار