نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شرایط باید به گونه‌ای باشد که بخش خصوصی رغبتی برای سرمایه‌گذاری در جامعه داشته باشند گفت: فرایند تولید در خراسان جنوبی باید به‌جا و به موقع باشد نه اینکه تولید تنها در انبارها ذخیره شود.
کد خبر: ۴۰۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 17 April 2017
آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با انجمن کارفرمایان خراسان جنوبی اظهار داشت: نباید شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که سرمایه‌گذاران میل و رغبتی برای سرمایه‌گذاری در جامعه نداشته باشند.

وی افزود: بر هیچ کس پوشیده نیست که اگر سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی نباشد کار و کارفرمایی هم وجود نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یکی از دلایل نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری توجه بیشتر بر اصل تولید و اشتغال به عنوان مباحث مورد نیاز جامعه است.

وی با بیان اینکه کارفرمایان هرگونه مشکلی که در روند تولید و رفع مشکلات اقتصادی خراسان جنوبی وجود دارد را با دلایل موجه در اسرع وقت به دفتر نماینده ولی فقیه در استان تحویل بدهند اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم پشتیبان آنها باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنچه از مشکلات کارفرمایان مربوط به مدیران دولتی می‌شود را باید مدیران برطرف کنند چرا که براساس قانون آنها در برابر جامعه و مردم مسئول بوده و باید پاسخگو باشند از طرفی فرایند تولید در خراسان جنوبی باید به موقع و بجا باشد نه اینکه محصول تولید شود اما در انبارها ذخیره شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار