کد خبر: ۳۹۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳ 28 March 2017
 به گزارش تابناک یزد، رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه ایران از برترین تیم‌های فوتبال ساحلی جهان است، گفت: یزد نقش مهمی در کسب قهرمانی‌های تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دارد.
مهدی تاج  در آیین افتتاحیه مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان که به میزبانی گلساپوش یزد در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه استان یزد از ظرفیت‌های بسیار بالایی در این ورزش دارد، اظهار داشت: یکی از رسالت‌هایی که در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بر دوش مسئولان قرار داده شده، توسعه امکانات ورزشی در سطح کشور است.

وی خاطرنشان کرد: هر ورزشگاهی که در کشور ساخته می‌شود، در حقیقت زمینه تخریب یک زندان را فراهم آورده و جوانان کمتر به سمت آسیب‌های اجتماعی و خلاف روی می‌آورند.

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه استان یزد نقش مهمی در توسعه فوتبال ساحلی در کشور دارد، خاطرنشان کرد: فوتبال ساحلی ایران در حال حاضر رتبه دوم مسابقات بین قاره‌ای در جهان را به خود اختصاص داده است.

تاج ادامه داد: با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان بسیار خوب تیم ملی و همچنین سرمربی این تیم از استان یزد هستند، یزد نقش بسیار مهمی در کسب این قهرمانی داشته و دارد.

وی ادامه داد: میزبانی این دوره از مسابقات نقش مهمی در توسعه ورزش‌های ساحلی به ویژه فوتبال در کشور و استان یزد دارد و می‌تواند زمینه پیشرفت هرچه بیشتر ایران در فوتبال ساحلی را فراهم کند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران این دوره از مسابقات را آیین دوست‌یابی و وحدت‌آفرین دانست و گفت: یکی دیگر از اقداماتی که در فوتبال ساحلی کشور برنامه‌ریزی شده، برگزاری مسابقات جام ملل جهان در بوشهر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار