معاون رئیس جمهور در دیدار با امام جمعه بیرجند:
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: خانواده به عنوان یک نهاد بزرگ اجتماعی از سایر حوزه‌ها تاثیر می‌پذیرد در صورتی که این امر باید معکوس بوده و خانواده به عنوان هسته مهم بر تمامی نهادهای اجتماعی تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۳۹۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ 22 March 2017
شهیندخت مولاوردی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه بیرجند به تبیین مواضع دولت تدبیر و امید در مورد زنان و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و خانواده پرداخت.
وی گفت: در حال حاضر خانواده به عنوان یک نهاد بزرگ اجتماعی از سایر حوزه ها تاثیر می پذیرد، در صورتی که این امر باید معکوس بوده و خانواده به عنوان یک هسته مهم اجتماعی بر تمامی نهادهای اجتماعی تاثیرگذار باشد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و نیز تالیفات حجت‌الاسلام رضایی اشاره و از وی به عنوان عالمی فرزانه یاد کرد که نظرات وی در همه حوزه‌ها گره‌گشا است و شخصیت‌هایی همچون وی برای هر استان سرمایه‌ای بزرگ محسوب می‌شود.
امام جمعه شهرستان بیرجند نیز در این دیدار گفت: اسلام دینی کامل است و آمده است تا زمینه حاکمیت انسان کامل را فراهم کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب فرهنگی است، گفت: فلسفه دین، اخلاق است و مسئولان باید با سعه صدر و بزرگواری، پاسخگوی مردم باشند و در تمامی امور باید اخلاق حاکم باشد.
وی با بیان اینکه امروز دشمن برای نابودی کانون گرم خانواده برنامه دارد، تصریح کرد: 7 سال اول زندگی کودکان نیز بسیار مهم است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد، چرا که هرچه در آینده یک انسان دارد،‌ برگرفته از این دوران است.
امام جمعه شهرستان بیرجند اظهار داشت: امروز متاسفانه از بحث خانواده غفلت کرده‌ایم که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار