مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی:
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۷ هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شدند گفت: پروازهای نوروزی به عتبات عالیات از ۲۵ اسفندماه تا ۲۵ فروردین ماه است.
کد خبر: ۳۹۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 13 March 2017
ابوالفضل نوفرستی اظهار داشت: پروازهای نوروزی به عتبات عالیات از 25 اسفندماه آغاز می‌شود.
وی افزود: اعزام هوایی به عتبات عالیات از 25 اسفند ماه آغاز و تا 25 فروردین ماه ادامه دارد و هر هفته 9 تا 12 کاروان زمینی، 4 کاروان هوایی اعزام مسافر به عتبات عالیات را برعهده دارد.
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: در ایام نوروز 96، یک هزار و 975 نفر زائر از خراسان جنوبی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند  و تمامی کارون‌های اعزامی بیمه بوده و از خدمات پزشکی، خدماتی و بهداشتی برخوردار می‌شوند.
نوفرستی افزود: هر هفته 9 تا 12 کاروان زمینی، 4 کاروان هوایی اعزام مسافر به عتبات عالیات اعزام می‌شوند و برای اعزام در نوروز 96 هیچ محدودیتی وجود ندارد.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال 17 هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شده که البته این آمار بدون احتساب کاروان‌های اعزامی ایام اربعین است.
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: از زائران خراسان جنوبی تقاضا داریم از مسافرت با کارون‌های آزاد خودداری کرده چون این کارونها اغلب مسئولان آن از استان‌های همجوار بوده و هیچ ارتباطی با سازمان حج و زیارت نداشته که در صورت بروز مشکل پاسخگویی زائران نخواهند بود.
نوفرستی افزود: پیش‌بینی می‌شود آمار زائران به نسبت سال گذشته 30 درصد افزایش یابد و در این مدت هر هفته 9 کاروان زمینی به عتبات عالیات اعزام می‌شود و علاوه بر این هر هفته یک کاروان به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام خواهیم داشت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار