مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه خراسان جنوبی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: این تفکرات استاندار تفکری لیبرالیستی است و وزیر کشور باید فردی مناسب برای استان خراسان جنوبی جایگزین کند تا دغدغه او نظام، اسلام و دین باشد.
کد خبر: ۳۹۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 08 March 2017
حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی اظهار داشت: با توجه به سخنان غیراصولی و خلاف شرع استاندار خراسان جنوبی که مدت سه هفته پیش بیان شد تجمع در حوزه علمیه برگزار شد.
وی افزود: رقص زن و مرد و رقص زن برای زن  و رقص مرد برای مرد حرام است و تمامی مراجع آن را حرام اعلام کردند.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: سخن استاندار که بیان کرده در خراسان شمالی مردان و زنان می‌رقصند و ضربه‌ای به اسلام وارد نمی‌کند خلاف شرع است و شخص استاندار باید پاسخگو باشد.
نوفرستی افزود: سه هفته از سخنان استاندار خراسان جنوبی سپری شده اما از سوی مجموعه‌های اجرایی نه تنها عذرخواهی نشده بلکه در ابتدای امر آن را تکذیب کردند.
وی بیان کرد: برخی از معاونان استاندار خراسان جنوبی هم به خود اجازه داده و در برابر ائمه جماعات و نماینده ولی فقیه در استان موضع گرفتند.
نوفرستی افزود: باید وزیر کشور نسبت به دغدغه مردم انقلابی خراسان جنوبی و حرکت عالمان دینی جوابگو باشد و پاسخگوی این حرکات نابه هنجار باشد.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ما خواستارعزل استاندار خراسان جنوبی هستیم اظهار داشت: پرویزی در سخنان خود مطرح کرده که من به این مقام تعلق نداشته اما مشخص است برخی آقایان برای اینکه این فکر را جا بیندازند می‌گویند باید فکر عوض شود ما می‌گویم استاندار تفکرش غیراصولی و غیرشرعی است و مردم دیگر تحمل این رفتار را ندارند.
وی بیان کرد: وقتی که آقای پرویزی مطرح می‌کند به این پست و جایگاه تعلق ندارد پس باید کنار گذاشته شود و باید وزیر کشور تکلیف استان را مشخص کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: این تفکرات استاندار، تفکری لیبرالیستی است و وزیر کشور باید فردی مناسب برای استان خراسان جنوبی جایگزین کند تا دغدغه او نظام، اسلام و دین باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار